Gå til innhold

Hva må til for å delta i Gumball?

Ranger emnet


awt

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje vi heller skulle lage vårt eget løp her i Skandinavia?

Som er "litt" rimeligere å være med på.

Må jo selvfølgelig ha noen krav slik at ikke enhver idiot kan melde seg på.

Jeg er i hvertfall interessert i å få i gang noe slikt her i Skandinavia.

Noen som blir med på å starte et slikt billøp?

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rattlås

Svenskene har http://www.highway-challenge.com, men det er mulig at de har en litt annen definisjon av "enhver idiot" enn deg ;)

 

Mener også at Hr. Corvette/Ascona snakket om å dra igang noe slikt for en stund siden, uten at jeg har hørt noe mer om det. Han er kanskje opptatt på annet hold for tiden også...

 

Tenkte mer på et billøp for oss fattige ;)

Kanskje vi kan ha en regel om at de som tjener mer enn 350.000,- i året ikke kan være med.

Hadde vært morsomt å fått til noe lignende i Norge.

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

 

Tenkte mer på et billøp for oss fattige ;)

Kanskje vi kan ha en regel om at de som tjener mer enn 350.000,- i året ikke kan være med.

 

Hva med at bilen ikke kan koste mer enn 350 000,- eller noe i stedet? Det er ikke umulig å få tak i en Ferrari, Porsche eller en annen dyr kjerre selv om man ikke heter Kjell Inge Trump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Men burde vel velge en veldig rask bil? Kanskje en modifisert en? Skjønner egentlig ikke hvorfor kimble vinner hele tiden, er det fordi han rett og slett er god til å kjøre? Han har i allefall ikke de raskeste bilene

 

Han må være god til å kjøre, ja selvsagt, men kanhende han har fått litt hjelp fra Brabus/Kleemann gutta til å boltre bilene med monster-motorer ;) Mange som tuner Mercedes. Trenger ikke å ha en alu-vinge på bagasjeluka for å bevise at selve djevelen bor under panseret ;) Hehe :)

Vil ha en Brabus jeg også :mad:

 

EDIT

Rettelse: Iflg. tommy_erwins sitat fra Kimble var visst bilen en vanlig (tror jeg) CL500 og ikke en Kleemann/Brabus... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår