Gå til innhold

Bilder av C4

Ranger emnet


Cozzie

Anbefalte innlegg

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

For å oppdatere denne posten litt leka jeg litt med photoshopen, og fant ut at jeg måå bare ha soting av ruter, røde/sorte baklykter, sorte blinkers og øyelokk.

 

Vil man kunne oppnå noe slikt ved å sote selv? Proff-toning blir vel noget dyrt (?)

 

sort2.jpg

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaske bilen? Nei nå må du gi deg da... hehe.

 

Klarte å sette meg fast i en tilsynelatende mikroskopisk snøhaug før helgen, fant ut at JEG MÅ HA QUATTRO snart... pluss mangel på brøting og klumpete isføre har gitt fangeren min enda mer stryk (under), måtte til verks med blekk-plate og skruer :D

 

Jeg vil ha ny bil!!!! Aller helst en sint quattro-diesel med masse utstyr :D

 

Edit: F.eks en 93' sedan S4 med havarert motor, og så sette inn en 140HK 2.5 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by one

Vaske bilen? Nei nå må du gi deg da... hehe.

 

Klarte å sette meg fast i en tilsynelatende mikroskopisk snøhaug før helgen, fant ut at JEG MÅ HA QUATTRO snart... pluss mangel på brøting og klumpete isføre har gitt fangeren min enda mer stryk (under), måtte til verks med blekk-plate og skruer :D

 

Jeg vil ha ny bil!!!! Aller helst en sint quattro-diesel med masse utstyr :D

 

Ai ai. Endelig kan jeg ta i bruk bildet jeg bruker for å irritere folk som setter seg fast:

 

DSCF2574.jpg

 

Quattro er kjekt ja. Har leka litt i det siste for å si det sånn ;) Men bilen skulle vært høyere i grunn. Skraper jo vei for alle og enhver :(

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Furre.. hehe skal du bli litt mere harry en meg må du nok mere enn å sote.. hehe..

 

menne en ting er sikkert, det er ingen lett kunst å sote vinduer!! jeg har måttet ta flere ruter om igjenn på volvoen.. så det er noe drit å knote med.. men atte det kommer til å kle bilen din er helt sikkert.. har proff soting på audien.. 5000 laken for bak vinduene.. det er mye spenn d.. men heldigvis 3års garangti da..

Men ble fornøyd me resultatet etter masse knoting på volvoen vertfall..

:)

volvo3.jpg

volvo4.jpg

P8290012.JPG

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe =) Mornings!

 

Firehjulstrekk er helt rått ja. Har ikke så mye gamp i min som din da, men det spinner da rundt:D

 

Skal forsøke et lite sotingsprosjekt når jeg komme hjem til jul. Får se hvordan det blir. Hvis ikke er det jo bare å rive det ned.

 

Du.. den volvoen :P ... Ikke helt min smak. Den fangern så litt biltema ut. Hehe.. men Audien din tar jeg gjerne ;)

 

Grei bilpark egentlig. Den ene spinner bak, og den andre spinner i alle kanter :D

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår