Remi Sørensen Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Nå skremmer jeg liv i en eldgammel tråd her, men jeg lurer på om noen av dere fortsatt har disse greiene og bor i nærheten av Drammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinrawr Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Jeg har kjøpt mer enn 3 forskjellige typer ODBII-kabler og utsyr, samt programvare på Google Play Store (for bluetooth-enhet) og programvare fra Ross Tech. Ingenting fungerer med bilen min... Kjører en Audi A4, B5, 1998mod, 1.8 (ikke turbo..) Programvaren sier som oftest bare noe slikt som: "could not establish connection to the ECU." Andre ganger får jeg ikke engang opp enhetene. Det som er litt finurlig, er at samme utstyr er blitt testet suksessfult på en Audi A4, B6, 2002, 1.9TDI, en VOLVO V70 D5 2006, VOLVO XC70, D5, 2006 mod, og en Skoda Octavia 1.9 TDI, 2004mod. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Høres mest ut som det er noe feil med kablene du har prøvd. Har du testet de på noen andre biler? Prøvd med håndholdt scanner på din bil? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Jeg har tidligere hatt en håndholdt ting som kunne feilsøke osv som funka på min 1998 B5. Den kan ikke slette service varsel på min nye 2000 B5. Så da forsøkte jeg med VAG-COM 311.2-N og kabel, men jeg får bare meldingen "unable to open config file" og kommer ikke noe lengre. Noen som kan gi meg noen tips på hva jeg må gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Fordi du har piratkabel som kun har tilgang til å lese, ikke skrive? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Prøvd VCDS-Lite 1.2? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Begge delene er kjøpt på ebay. Og som sagt funka fint på 98 modellen. Trodde det vill være det samme på 00? På boksen får jeg lest ut, men ikke forandra. På kabel og pc får jeg ikke noe til å funke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Jeg har kjøpt mer enn 3 forskjellige typer ODBII-kabler og utsyr, samt programvare på Google Play Store (for bluetooth-enhet) og programvare fra Ross Tech. Ingenting fungerer med bilen min... Kjører en Audi A4, B5, 1998mod, 1.8 (ikke turbo..) Programvaren sier som oftest bare noe slikt som: "could not establish connection to the ECU." Andre ganger får jeg ikke engang opp enhetene. Det som er litt finurlig, er at samme utstyr er blitt testet suksessfult på en Audi A4, B6, 2002, 1.9TDI, en VOLVO V70 D5 2006, VOLVO XC70, D5, 2006 mod, og en Skoda Octavia 1.9 TDI, 2004mod. Noen tips? . Uorginale kabler har uheldigvis dette i stor grad. Jeg skal selge en orginal ross-tech kabel. Du kan kontakte meg hvis interesse. Denne koster vesentlig mer enn ebay kablene, men til gjengjeld så har du heller ikke disse problemene. Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Mai 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 Hmm, da har jeg prøvd mye rart, men jeg tror problemet er at jeg har installert windows 8 og at driverene på kabelen jeg hadde ikke var støttet av det og x64 software... så da ser det ut til at jeg må på ny kabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecosse Skrevet Mai 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 Mye skal du har for Ross-Tech kabelen Geir ? evt pm meg :) .Uorginale kabler har uheldigvis dette i stor grad. Jeg skal selge en orginal ross-tech kabel. Du kan kontakte meg hvis interesse. Denne koster vesentlig mer enn ebay kablene, men til gjengjeld så har du heller ikke disse problemene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Mye skal du har for Ross-Tech kabelen Geir ? evt pm meg :) Denne har han solgt :) http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/annet-bilrelatert-til-salgs/304378-solgt-original-ross-tech-diagnosekabel-til-vag-solgt.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Mai 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2013 Noen som vet om VCDS 11.11.3 VAG-COM fungerer på windows 8 x64? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg