Gå til innhold

FILM: Syrehue @ Rudskogen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hehe!

Som nevnt av noen tidligere, så er dette helt vanlig på Trance-party, og dop trenger absolutt ikke være involvert. Men jeg skjønner godt de som bruker dop, for det krever sin mann å danse slik i 5-6 timer i strekk. Tro meg! (Men jeg har aldri vært borti dop).

 

Men han er jo sinnsvakt rask i armbevegelsene, godt han ike står på dansegulvet, da hadde han jo slått ned alle rundt seg!!

:D

 

Fant ikke noe film desverre i farta fra tranceparty, men ta en kikk på bildene fra disse partyene: http://partynett.com/gallery/showgallery.php?cat=550

;)

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I HÆLVETE!!! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!! Tok av som faen han der ass!!

 

Minner meg om en kompis som bare satt i sofen på et utested, så gikk jeg bort til han og klagde på at han bare satt der hele tiden. Plutselig reiste han seg, dansa noe HELT SJUKE saker, alle andre på gulvet stoppa og stod i ring rundt han. Var som tatt ut av en film ;) etter sangen er ferdig går han bare å setter seg i sofaen resten av kvelden.. Dro damer som faen på det og :rolleyes: :D :D :D :D

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

hahaahahaha

 

er det deg som ler ved 20sek axion? Rett etter han tar den vifta eller hva en skal kalle det..

 

hehe.. nei dt var kameraten min som filma..

 

men jeg fikk latterkrampe;)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAHA.....:D :D :D :D :D :D :D :D :D La oss håpe han kan stå for den dansen da... *ønske meg slike skills til jul* :rolleyes:

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var jævlig god! *missunnelig* Og nei, jeg kødder ikke!

Mye bedre det der, enn de passive jævlene som står å ler av han da, blir jo ikke noe liv da! Men det kan hende det er bare meg da..

mvh

 

Nok et syrehue ;)

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår