Quattro73 Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Stramming av regreim.. http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/data/a1264/a1264.php Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Quattro73 Nei, nei, reima strammer seg ikke av seg selv, men dersom lyden kommer etter skifte av reim er reima for stram. Kostnader.. Tja, kan tenke meg rundt 400 kr ved kjøp av regreim og strammehjul på AIS. Skal du derimot få verksted til å gjøre dette, vil jeg tro summen fort kommer opp i 2000 kr +. Har ikke byttet regreim, men ulyden kom bare... :rolleyes: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Quattro73 Skal du derimot få verksted til å gjøre dette, vil jeg tro summen fort kommer opp i 2000 kr +. Der jeg jobber koster det faenmeg over 6 laken å bytte regreimsett. Med reim og strammehjul..... Gjør det selv hvis det trengs! Det er en jævla enkel operasjon! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Der jeg jobber koster det faenmeg over 6 laken å bytte regreimsett. Med reim og strammehjul..... Gjør det selv hvis det trengs! Det er en jævla enkel operasjon! Koster 6000 + deler på VAG for min A100 2,3E. Bare strammehjulet koster 1300 på VAG. Gjorde jobben selv, og med kjøp av regreim, strammehjul og vannpumpe (på AIS) kostet det meg 1600 :):):) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Der jeg jobber koster det faenmeg over 6 laken å bytte regreimsett. Med reim og strammehjul..... Gjør det selv hvis det trengs! Det er en jævla enkel operasjon! Er det lett altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 bare vær påpasselig med timingen, så går det nok bra skal du se :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg