Mambo Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 forklaring? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 hmm...rart.....en synk.ring er i kopper...er 100% sikker.....har liksom demontert en kasse før... rart viss de sveiser de...da må de bare varme de med skjærebrenner og smelte de sammen eller noe på en eller an måte som ikkje eg skjønner noe av.. Har hørt da går an å sveie diff...men synk.ringer...NEI..??? FORTELL!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Mambo forklaring? Etter som jeg har forstått det så er det ikke en tynn liten sync-ring som skal sveises, men en ca 5 mm tykk ring.... Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Sikker på at alle synk.ringer er i kobber da? Mine var ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Ka materiale var dine i da..??har aldri hørt om noe ant, men kan jo godt hende det seff.... alt går an:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Stål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg