Gå til innhold

hund omkom, bilen sin feil..?

Ranger emnet


drein

Anbefalte innlegg

historie;

jeg fant ut at jeg ville ha en hund til. Ble enig med oppdretter om å få søsteren til den jeg allerede har, på fòr-avtale. Gledet meg masse, helt til de dårlige nyhetene kom.

 

Ei som kjøpte hund samtidig som meg hadde plassert valpen hos venner, mens hun var på ferie. Hunden døde. Full politietterforskning.

De sier hunden var alene i bilen, tenningen var slått av, men på denne bilen funker de automatiske vinduene allikevel...

Så hunden hadde stukket hode ut av vinduet og kommet borti knappen. Vinduet gikk opp, og hunden knakk nakken :(

 

Hun var så lei seg at hun fikk den valpen som egentlig skulle settes bort på fòr.

 

Noen som vet hva slags bil det kan ha vært?

trodde at når tenninga først var av, nøkklen ute, så ville slikt vært umulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drein

historie;

jeg fant ut at jeg ville ha en hund til. Ble enig med oppdretter om å få søsteren til den jeg allerede har, på fòr-avtale. Gledet meg masse, helt til de dårlige nyhetene kom.

 

Ei som kjøpte hund samtidig som meg hadde plassert valpen hos venner, mens hun var på ferie. Hunden døde. Full politietterforskning.

De sier hunden var alene i bilen, tenningen var slått av, men på denne bilen funker de automatiske vinduene allikevel...

Så hunden hadde stukket hode ut av vinduet og kommet borti knappen. Vinduet gikk opp, og hunden knakk nakken :(

 

Hun var så lei seg at hun fikk den valpen som egentlig skulle settes bort på fòr.

 

Noen som vet hva slags bil det kan ha vært?

trodde at når tenninga først var av, nøkklen ute, så ville slikt vært umulig..

 

Politiet har ikke bedre å gjøre om dagene nei.. litt overkill med dem, men... det var en tragisk hendelse..

 

Vet ikke hvilken bil det kan ha vært, har aldri vært borti noe sånt..

 

Kondolerer med hunden da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunden skal ligge bagsjerommet....

kjøp heller en katt.

 

men på min audi så ved en hvis motstand så går vinduene opp igjen. hvis f.eks du klemmer hånda i vindusprekken.

skulle vært standard på alle biler

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår