Modmach1 Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Har to sett med blanke dørhåndtak til VW (Golf 1 - Golf II etc) Begge settene er i bra stand og med nøkler. Hadde tenkt og bygge Old School men ble ingenting av det. Har også 4 stk BBS RS 2 delte (skrudde) felger som er max old school til salgs. Felgene byttes gjerne i andre felger til golf (pene felger) Gi Bud. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 har du bilder av felgene?? hva hadde du tengt å ha for de???:rolleyes: Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Hvor store, og hvilken stand er felgene i? Bilder? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by sony har du bilder av felgene?? hva hadde du tengt å ha for de???:rolleyes: Som Sagt gi bud Bilder og info kommer i kveld. De står på dekk ( to nye og to bra) 15x6.5 er det vel. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Åssen felger er du intr i? har ett sett 7x15 og 9x16 dersom det er av intr.... pm for mer info Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merscha Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by nitewlkr Åssen felger er du intr i? har ett sett 7x15 og 9x16 dersom det er av intr.... pm for mer info Er det BBS RS du har?? Hvilken boltsirkel?? Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by merscha Er det BBS RS du har?? Hvilken boltsirkel?? regner med at det er meg du spør siden du quotet min post. har 1 sett 16" og 1 sett 15" men ingen av de skal selges de andre felgene er 4x100 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 hvis det er chromehåndtak fra golf 1 passer dem vel ikke på 2er golf?? dytter dem låsemekanismen nedover (golf2) eller innover (golf 1) ?? eller er det wire (gammel audi)? pris hvis dem passer på golf 2??? da er jeg veldig int. ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by vwgolf2 hvis det er chromehåndtak fra golf 1 passer dem vel ikke på 2er golf?? dytter dem låsemekanismen nedover (golf2) eller innover (golf 1) ?? eller er det wire (gammel audi)? pris hvis dem passer på golf 2??? da er jeg veldig int. ! Det ene settet er fra 76 Vw Passat og det andre settet er fra VW ? Men passer på min. Passer på min 87 Golf Gi bud :) Jeg betalte selv 600,- for det ene settet Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 To dårlige bilder av felgene: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=38170 Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Har et sett med trykk inn og et med mekanisme ned Bilder av felgene: Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Modmach1 Har et sett med trykk inn og et med mekanisme ned Bilder av felgene: hva er prisen på felgene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 2 dørhåndtak hadde vært mer en supert. Hva er prisunderslag og leveringstid? ;) Skal sitte på einser dører, dvs caddy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by eirikvw 2 dørhåndtak hadde vært mer en supert. Hva er prisunderslag og leveringstid? ;) Skal sitte på einser dører, dvs caddy. 500,- pr sett. Har stått på 76 Passat så regner med at det passer Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Modmach1 Har også 4 stk BBS RS 2 delte (skrudde) felger som er max old school til salgs. Felgene byttes gjerne i andre felger til golf (pene felger) Gi Bud. Hmmm... Trodde disse var lovet bort allerede jeg......? ;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg