pantera Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 har bestandig sett for meg hvordan en kræsj med citroeng ville vært, tror rattet vrenger seg rundt hvis man holder hardt i det Trur ikke Citroen er den verste bilen å kræsje med. Det kommer jo selvfølgelig an på hva man kræsjer med da....en trailer blir vel litt drøyt uansett. Fattern hadde en GSA for mange år siden. Fronta med en som gjorde en dristig forbikjøring. Bilen i mot hadde godt over 80 da det smalt. GSA'n fikk trøkt inn hele fronten, men alt annet var helt. Alle dørene gikk det fint an å åpne etterpå. Til og med frontruta var hel. Men du tenkte kanskje på 2CV? Den hadde vel blitt diska i fra NCAP-testen, hadde den stilt opp i dag...fått minuspoeng. mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by pantera Men du tenkte kanskje på 2CV? Den hadde vel blitt diska i fra NCAP-testen, hadde den stilt opp i dag...fått minuspoeng. Hehe... 2CV ja. Er det en bil jeg ikke vil krasje i, så er det den. Men sjarm, DET har den. Gøy bil... Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Skal jeg ha citröen så skal jeg ha ei padde . Modell D altså... Heftigere bil skal man lete lenge etter :D Lykter som svinger med hjulene og mye annet gøy! :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Hehe... 2CV ja. Er det en bil jeg ikke vil krasje i, så er det den. Men sjarm, DET har den. Gøy bil... Hehe....malt i psykedeliske farger, og blomsterkasse med hasjplanter på taket. Det er bilen sin det..... :D Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by GTTURBO Så Renault er dårlig da siden de har lagd en dårlig v6 motor til volvo?? hva med motorene til 440 og 460 det er det eneste som holder på de bilene. og motoren der er lagd av renault. står om mer enn bare motoren der da! 440 og 460 er jo så godt som renault da :( *æsj* :( Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 ciroent går sikkert bta, men er et rent HELVETTE å skru på, må jo ha spesial nøkkler til d meste.. BAJS biler! peaCe dwag! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg