e-36 burnout Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Øyvind.H Er det godkjent er det ingen egenandel ved innbrudd/tyveri.... Slik har jeg det også i min forsikringsavtale... Dvs... hadde :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by bmw-bergen Slik har jeg det også i min forsikringsavtale... Dvs... hadde :) hvordan forsikring hadde du (og hos hvem)? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by duxx0 hvordan forsikring hadde du (og hos hvem)? Det var slik hos både Gjensidige og Sparebanken 1 Vest... Jeg hadde full kasko, vet ikke om det har noe med saken å gjøre.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 kvifor lager du ikkje ein alarm sjølv da? dei har alt på clas ohlson. kjøp ein sirene som er kobla opp til ein bryter på døra og med ein tidsforsinkelse slik at den ikkje går med eingang når du opner døra slik at DU har tid til å slå den av med ein skjult bryter. ganske genialt og det vil koste deg ca 2-300 kr. og gjort på nokre timer. har tenkt på dette sjølv. har nemlig ein sirene på ca 130db eller så skal eg montera i ein slik klokke som man har på skulana. da kan man finna innbrudstjuven vedsida av bilen med henda på hovet og skriker eller så er han hos øre legen dagen etter på:D :D :D :D Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by jettamaster kvifor lager du ikkje ein alarm sjølv da? dei har alt på clas ohlson. kjøp ein sirene som er kobla opp til ein bryter på døra og med ein tidsforsinkelse slik at den ikkje går med eingang når du opner døra slik at DU har tid til å slå den av med ein skjult bryter. ganske genialt og det vil koste deg ca 2-300 kr. og gjort på nokre timer. har tenkt på dette sjølv. har nemlig ein sirene på ca 130db eller så skal eg montera i ein slik klokke som man har på skulana. da kan man finna innbrudstjuven vedsida av bilen med henda på hovet og skriker eller så er han hos øre legen dagen etter på:D :D :D :D He he... ganske genialt jah. Kanskje jeg skal gjøre dette jah ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Tidsforsinket tennhette og 100kg dynamitt under setet fungerer meget fint.... ;) obs, ikke glem det selv! Nesten så man kunne stilt en bil til rådighet for å sprenge innbrydsjævler til himmels... dvs, til helvete, der de hører hjemme! Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg