HemiCuda Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Jeg vil ha enten: Plymouth Superbird Hemi Cuda :D Chevy El Camino (feeeet pickup)(fra 70 tallet) AMC Javelin (er OK nok) Dodge Challanger Dodge Charger Ford Mustang (fra 70 tallet) alle sammen er etter min mening GENIALE biler og rånere kan bite i gresset og bøye seg i støvet for dem :D(rånere i Riskokere, Kebab kjerrer og Hitler Kjelker...) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Joda, i forhold til at det er standardbiler, er de slettes ikke verst! Jeg for min del foretrekker en rod.... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Det må vel være trykkfeil? Du mener vel 60-tallet? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Liker denna jeg... Ikke sant Ratatatata?? :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Er det noen som er interesert i og kjøpe Transam her?? Meget spesiell!! reply for mere info Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Hot Rod Det må vel være trykkfeil? Du mener vel 60-tallet? liker både 60 og 70 talls mustang..... men 70 talls mustangen ser mer "muskel bil" aktig enn 60 talls mustangene (etter min mening :) ) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by Air 63 Liker denna jeg... Ikke sant Ratatatata?? :D :D Joda, den var grei den, med sitt tilsynelatende originale utseende, og 740hk, og de nest-breieste gatehjula du får tak i (19" eller noe sånt), og med norske skilt. :D Sparka godt den. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Satt aldri på i den, men hørte lyden noen ganger.. :cocain: yummy :D Har han noe nytt på gang eller? Han har vel alltid det...? :cool: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by Air 63 Satt aldri på i den, men hørte lyden noen ganger.. :cocain: yummy :D Har han noe nytt på gang eller? Han har vel alltid det...? :cool: He, he. Jupp.... Som Era har skrivd i en annen tråd her.... :) Og nå har Era & jeg bestilt bremser til kjærrene våres. C-5 bremser, så kjøper vi vel skiver hos AP-racing. Endelig skal det bli bremser! ...til en grei pris. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by Hot Rod Joda, i forhold til at det er standardbiler, er de slettes ikke verst! Jeg for min del foretrekker en rod.... Naaaaais kjærre det der ass' !! Har sansen for sånne oxo. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by Ratata He, he. Jupp.... Som Era har skrivd i en annen tråd her.... :) Og nå har Era & jeg bestilt bremser til kjærrene våres. C-5 bremser, så kjøper vi vel skiver hos AP-racing. Endelig skal det bli bremser! ...til en grei pris. :D Åssen bil skal han bygge ut ifra da? Bare for stripa? Grattis med nye bremser dah.. :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by Air 63 Åssen bil skal han bygge ut ifra da? Bare for stripa? Grattis med nye bremser dah.. :D Tja.... hva skal man si.... Tror det er noe sånn hemmelighets-kremmeri det der. :D Og det er nok meninga at det skal være skilt på den ja. En Chevy, så klart...... :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by Ratata Tja.... hva skal man si.... Tror det er noe sånn hemmelighets-kremmeri det der. :D Og det er nok meninga at det skal være skilt på den ja. En Chevy, så klart...... :) Ahhh... Nå tror jeg at j vet hvem bil det er... Den med hull....?? lol lol lol Som ble "solgt" og henta tilbake igjen? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by Air 63 Ahhh... Nå tror jeg at j vet hvem bil det er... Den med hull....?? lol lol lol Som ble "solgt" og henta tilbake igjen? Jupps! :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 " Black SS with Navigation ... " Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg