djman Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Hei! Jeg har en golf 2 som jeg ønsker å sette in høytalere i døra på.. Jeg har funnet ut at jeg vil ha dem foran den du heiser opp vinduet med.. men når jeg tar ut innmaten av døra ser jeg at det er hardt metall der, men at det er luft under.. kan jeg da bare skjære ut et hull i metallet og stikke in høytaleren, eller er det noe kan gå galt bil ødalagt da?? Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 http://home.no/djsandis/door%20r%f8d.jpg bildet her... Det er plass nok til at jeg får opp vinduet forresten.. Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Ja, lag heller noen kasser på utsiden istedet for å skjære i dørtrekket. Enkel oppskrift: kapp 3 (eller 4) stk 12mm spon i ønsket lengde, kapp de to (eller tre) platene som skal være underst i et stort ovalt hull også kapper du hullet på elementene som du skal ha på den ytterste plata. Kantene kapper du på skrå Tilslutt så må de limes og skrues i sammen også skrues fast i dørtrekket Jeg kappet mine på ca. 32*18 cm og får plass til 6,5". her er et bilde: Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 man må ikkje ha større enn 4" ved vindusheisen. viss du har større så vil du ikkje få opp eller ned vinduet. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 du kan faktisk få inn 5,25 tommer.. har målt ut og det vil gå med en cm klaring ca.. mulig jeg bygger en slags kasse som du sier.. får se.. Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Gjelder vel ikke ved 88 og nyere modeller, da de har større ruter. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 jeg har 87 modell, så sikkert derfor.. Må si jeg syns det ble ganske bra også... Gitteret stikker litt nedenfor, men høytaleren passer perfekt.. Ble ganske pent faktisk! :) Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 er det to eller fire dørs du har? eg har fire dørs men får ikkje plass til 5.25" vil taborti vindussveiva og stikka uttafor panelet Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by SpeedWell Gjelder vel ikke ved 88 og nyere modeller, da de har større ruter. :) kan være på 87mod også da. heter seg at de nye dørene kom på biler prod. august'87 og senere. Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 tror løsningen er å bare ta vekk vinduene jeg:D :D Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 For de som ikke får helt til dette fint i en VW , så finnes det et alternativ. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg