Gå til innhold

kjøring på rudskogen

Ranger emnet


gtr-gal

Anbefalte innlegg

Hei .. lurer på om det er noen som fikk kniset noen bilder av en grå gt-r som både kjørte på rudskogen og på våler i år. hadde vært kjekt å fått tak i noen bilder..

Fikk problem med bilen de siste rundene med at bilen "hoster" (kutter bensinen evt trykkvakten slår inn) ved 4500omd på 3,4 og femte giret. Noen som har peiling på hva det kan være?? trykket var ikke mer enn 1,25..

JUST FOR FUN

 

92- Mazda 323 gt-r

ønsker: X-trac girkasse

 

gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinfilteret kan være greit å bytte uansett. Det er litt kronglete, men ikke umulig. Det blir satt på plass før motoren settes inn, det er litt trangt bak der, men en liten skralle med en lang forlenger gjør susen. Tålmodighet er greit.

Mazda 323 GTX

-

x Ford Scorpio 2.8i 4x4 Giha (SOLGT)

x Ford Scorpio 2.0 (SOLGT)

x Mazda 929 HB (SPIKER)

x Ford Sierra 2.0 (STJÅLET)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gtr-gal

Hei .. lurer på om det er noen som fikk kniset noen bilder av en grå gt-r som både kjørte på rudskogen og på våler i år. hadde vært kjekt å fått tak i noen bilder..

Fikk problem med bilen de siste rundene med at bilen "hoster" (kutter bensinen evt trykkvakten slår inn) ved 4500omd på 3,4 og femte giret. Noen som har peiling på hva det kan være?? trykket var ikke mer enn 1,25..

 

Fått bilen opp å gå igjen nå? Artig å kjøre på Rudskogen?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk byttet bensin filter og luftfilter så no lever den i beste velgående.

DARKSTAR:

Gøyt å kjøre?? Ja selvfølgelig. klarte ikke holde igjen etter at nye turboen og bremsene var kommet på. Bilen står jo egentlig til salg da men men.....

Er vel blitt "bitt av basillen" som det heter. Snurra noen ganger da men verken cossier (de noenlunne normale vel å merke) eller impresaer klarte å holde følge....

Du da?? e ikkje higen etter å kjøre litt du da??

vi skal leie vålerbanen en helg om ca en måned sammen med noen fra kristiansand og trondheim. Så då e det bare til å hive seg med.

Blir vel bare et par hundringser på vær for å kjære på banen hele helgen

JUST FOR FUN

 

92- Mazda 323 gt-r

ønsker: X-trac girkasse

 

gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Puff

Høres egentlig ut som noe slikt problem jeg hadde for en stund siden, da var det en lekkasje i en slange.

 

Bytte av bensin filter : 1 stk tynn nabo er alt du trenger :D

 

He he ja har en gjeng med tamiler i etg over meg. lurte på om jeg skulle gå opp og spørre om en av de kunne hoppe inn under panseret men jeg kan ikke urdu så jeg fant ut det var best å klare meg selv.

 

Må vel si at jeg ikke er rasist...

JUST FOR FUN

 

92- Mazda 323 gt-r

ønsker: X-trac girkasse

 

gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gtr-gal

fikk byttet bensin filter og luftfilter så no lever den i beste velgående.

DARKSTAR:

Gøyt å kjøre?? Ja selvfølgelig. klarte ikke holde igjen etter at nye turboen og bremsene var kommet på. Bilen står jo egentlig til salg da men men.....

Er vel blitt "bitt av basillen" som det heter. Snurra noen ganger da men verken cossier (de noenlunne normale vel å merke) eller impresaer klarte å holde følge....

Du da?? e ikkje higen etter å kjøre litt du da??

vi skal leie vålerbanen en helg om ca en måned sammen med noen fra kristiansand og trondheim. Så då e det bare til å hive seg med.

Blir vel bare et par hundringser på vær for å kjære på banen hele helgen

 

Jo, hadde vert artig det! ;) må gi en lyd når du vet dato!!!! Må vel kanskje få meg effektanlegg til da...

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send meg en pm hvis du vil at kompisene mine hjemme skal lage det til deg. da vil det ikke koste deg mange kronene..

De vet hvordan de skal lage det og det blir skikkelig.

Har jo et stort lokale\garasje i osveien rett ved nestun.

JUST FOR FUN

 

92- Mazda 323 gt-r

ønsker: X-trac girkasse

 

gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gtr-gal

send meg en pm hvis du vil at kompisene mine hjemme skal lage det til deg. da vil det ikke koste deg mange kronene..

De vet hvordan de skal lage det og det blir skikkelig.

Har jo et stort lokale\garasje i osveien rett ved nestun.

 

Var du den eneste med GT-R på Rudskogen? Hørte rykter om at det var en gul en der nede og?

 

Har du Just for fun på merke på fører dørene din, så bilde av en i lik farge som din med dette merke.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår