Hot Rod Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Ser mange på forumet bruker borrelås til å feske skiltet på bilen. Gjøres vel dels for å slippe å borre i skiltet/bilen og dels for enkelt å kunne bytte skilt ved utstillinger ol. Enda et smart bruksområde for borrelås er interiøret. Dørsider f.eks. De henger ofte og slenger litt på eldre biler. Plastknottene man trykker fast i metallet i innerdøra går lett istykker. Dersom interiøret er ombygget med helt nye innvendige dørsider er det ofte et problem å få festet de pent, usynlig og ordentlig. Her kommer borrelåsen inn. fest passende mengder borrelåsbånd langs kantene på hver del og trykk de sammen. Dørsida sitter som et skudd på nøyaktig den plassen du vil ha den! Bare som et tips....;) Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Hot Rod Ser mange på forumet bruker borrelås til å feske skiltet på bilen. Hvordan kan du se det med å sitte foran pc`n...? hehe....neida...skjønner....;) Takk for tipset....bare å komme med fler:D :D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Jeg festet skiltet med borrelås som heter 3M Dual Lock SJ355 D, og den sitter sinnsykt bra. Gjorde det egentlig for at det var en lett måte å sette på skilt på den nye styling fronten, har også planner om å feste sidene på bakfangeren med det, men må bygge ut med et eller annet jeg ikke vet hva er enda først slik at jeg får festet sidene på fangeren mot karosseriet. Er absolut kvalitets borrelås, men fikk sjokk når jeg kjøpte den, kostet nesten 1000 kr for 2rader med 5m*25mm, som var på den minste rullen arto som solgte meg det hadde. Huff! Det er ikke akkurat mange som har slik type borrelås, arto embalasje var de eneste som solgte det i oslo akkershus, etter hva 3m fortale. Hater overprising så driver å prøver å skaffe slike billig nå, uten noe lykke hittil men skal nok fikse det, kommer til å slenge inn enn thread hvis jeg skaffer det billigere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Borrelås fungerer også utmerket som mobiltelefonholder. Kjøpte et ferdig sett med 4 små borrelås med lim som var laget for slikt bruk på fargehandelen for et par år siden. Telefonen har ikke falt ned en eneste gang ennå. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Borrelås er også genialt til å feste lykter på båtvogn, ettersom man gjerne ikke vil kjøre de i sjøen.... Bare husk å fest den harde/grove delen av borrelåset på vogna, og den myke på lyktene! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 på dual lock så er begge like harde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg