Gå til innhold

Erfaringer med ratt og pedaler ??

Ranger emnet


Code-Man

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har lurt på det samme selv.. det momo logitech opplegget virker skikkelig fett da.. med ekte skinn og alu så bedrer det opplevelsen i forhold til plast.. og at jeg får alt sånnt til innkjøpspris gjør meg ikke mindre sugen på og kjøpe for og si det sånn :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med den gode gamle(?) Microsoft wingman force feedback.

Sikkert ikke blandt de beste, da den har litt høy plastikkfaktor.

Knirker litt når jeg rattar som en gærning.. Men på søndagskjøring fungerer den greit ;)

Den har god grip, og kraftig feedback.. Har ikke testet så veldig mange andre, så jeg vet ikke om jeg kan anbefale det.

Betalte ihvertfall 700kr for det.. brukt i 1 mnd. eller.no

 

:)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Er det Logitech MOMO Racing Force det er snakk om eller Logitech MOMO Force?

 

Hva er egentlig forskjellen? Logitech MOMO Force koster jo mer enn Logitech MOMO Racing Force.. Skjønner ikke hvorfor, men så har jeg jo ikke lest no særlig om det... kanskje noen her vet?

 

Forskjellen på Logitech MOMO Force og Logitech MOMO Racing Force er...:

 

MOMO Force:

- Hånsydd lær

- Girspaker à la Formel 1 på baksiden av rattet...

- Kulelager i stål

- 270 graders rotasjon

- rød konsoll

 

MOMO Racing Force:

- Gummi....

- Girstang på siden av rattkonsollen, som kan monteres enten på høyre eller venstre side. (og muligens F1-giring i tillegg?)

- 240 graders rotasjon

- svart konsoll

 

.... og prisen er forskjell.... ( og visstnok ENDA råere Force Feedback på MOMO Force...)

 

selv har jeg ikke prøvd MOMO Racing Force, men er svært fornøyd med MOMO Force-rattet mitt. Vil nok tro lær-rattet er bedre å holde i over tid. Men kvaliteten er det nok ikke mye å utsette på... for både Logitech og MOMO kan sine saker!!!

 

Så valg av ratt er vel en smakssak...:)

post-999-13804850498145_thumb.jpg

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Blir vel til at jeg går til innkjøp at et momo ratt ja.. er ikke sikker på hvilket.. Tror det blir racing force

 

beskrivelse i fra komplett

Få en knallstart med det autentiske MOMO-rattet Racing wheel. Rattet er designet av profesjonelle racerbilkjørere og er ustyrt med gummigrep, girspak og pedaler - akkurat som i en ekte racerbil! Gjennom den avanserte motstands-feedback-teknologien får du en realistisk følelse av å være på veien, enten du sitter i en olabil, en rallybil eller en formel-1-bil. De to kontrollspakene sørger for at du kan foreta hurtige girskift selv når du holder begge hendene på rattet, eller du kan velge å bruke den manuelle girspaken. Pedalene er montert på en stor og stabil sokkel. Rattet er i tillegg utstyrt med seks programmerbare knapper og et tredobbelt fastspenningssystem og kan dreies 240 grader

Subaru Impreza Drivers Club Norway

 

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull på MajiiK!

 

Stor forskjell på å kjøre bil i virkeligheten og å sitte i en kontorstol og spille dataspill.

 

Hør på OZzzt. Mye bedre følsomhet ved å bruke hendler framfor pedaler! Bare tull å sitte å anstrenge bena når alt kan kontrolleres bedre med rattet!

 

OZzzt

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår