licorice84 Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 mye mulig det ligger en thread her fra før om akkurat dette... men hva er forskjell på Golf II GT og GTI? stemmer det at GT'en bare ble solgt i Tyskland? all informasjon mottas med takk:op Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 er det rett og slett en GTI med forgasser? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Vet ikke om Golf GT og Jetta GT er samme ulla, men jeg kjøpte en Jetta GT for 1 år siden, den var med innsprøytning, kjørekomputer, svart interiør, tona ruter og skulderlene i baksetet. Men har hørt at Jetta GTI ikke finnes, at de kun heter GT. Så om golf GT er GTI uten "I" skal du ikke se vekk ifra trur jeg... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 okay, takk for infoen =) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 GT er vel en GTI med GL-motor... altså en 90hk... er ikke heeelt sikker men.. :op altså GTI interiør, hjuloppheng og sånt.. :) Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Vet at Jetta hadde noe som het GTX. Tror det skulle være ca det samme som Golf GTI... Mulig jeg tar feil der. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Eelo GT er vel en GTI med GL-motor... altså en 90hk... er ikke heeelt sikker men.. :op altså GTI interiør, hjuloppheng og sånt.. :) Stemmer vel det... :) Hele bilen er en GTI, men med en 90hk motor, forgasser. Skiver bak, understell, interiør... alt fra GTI. Billig-versjon av GTI da... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Det er jo nesten det sammen som min 1,8 sport.. Kan det være en C slik det står bakpå.. Hmm.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by Laaars Stemmer vel det... :) Hele bilen er en GTI, men med en 90hk motor, forgasser. Skiver bak, understell, interiør... alt fra GTI. Billig-versjon av GTI da... :) Er ikke GT'en 1.8 liter med Monotronic a?.. elektronisk forgasser eller noe? syntes jeg har hørt det Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Samma opplegget som GTI.. understell,interiør ++, menne med vanlig 1.8liters motor 90hk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg