Gå til innhold

Hvordan lære photoshop grundig fra bynnelse til topp? noen som har tips?

Ranger emnet


E-Tuning

Anbefalte innlegg

File -> New -> Lag et bilde på 600*600px

Så trykker du på alt som er av knapper og menyer, helt til du forstår hensikten med dem.

Eventuellt åpne et eksisterende bilde.

 

Lese tutorials er også en vei å gå, men det gir deg bare måter å gjøre ditt og datt på, man lærer basicen best av bare å leke, prøve og feile. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde jeg var tidlig oppe men fan se når denne tråden ble laget og når det første svaret tikka inn...syke syke folk...

 

jaja da farer jeg av til sommarland i bø,skal være der når de åpner ;)

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du får ha god tur.

 

Når jeg skulle lære photoshop så var det første å få større felger på en bil. Så satt jeg og prøvde alle knapper for å sote ruter og alt sånt. Så fant jeg et sted på nettet hvor det stod hvordan man senka biler. Så lærte jeg det og. Så leste jeg hvordan man bytta felger og da hadde jeg lært det og. Etter at jeg hadde gjort det hundre ganger så fant jeg flere tutorials og da begynte jeg på fler ting.

 

http://www.digimods.com sjekk der og lær;)

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på linken over..der lærer du det alle meste av bil modding. Det er vel ingen snarvei til å bli bra i ps. det kommer med tiden og trening. Jeg har holdt på i 5-6 år nå, og lærer fortsatt hele tiden

 

Lykke til med moddingen :-)

-[T]-

Fighting for peace is like fucking for virginity ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by m_leikfoss

jeg trodde jeg var tidlig oppe men fan se når denne tråden ble laget og når det første svaret tikka inn...syke syke folk...

 

jaja da farer jeg av til sommarland i bø,skal være der når de åpner ;)

 

Vi var nok ikke tidlig oppe, men heller seint oppe :D Når man kjører hele natta må man jo sjekke innom bilforumet før man blunder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte Photoshop ved å ta masse tutorials hele tiden. Begynte vel for 4 år siden eller noe.

Du lager ting du absolutt ikke har bruk for, men du plukker med deg teknikker som du kan bruke videre.

 

Det er ganske lurt. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår