Polo Classic Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Fikk en morsom liten sak i posten i går. Hvem trenger vel datasprut Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hmm hva er det der? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hmm hva er det der? Emulator Man tar ut chippen fra hjernen og plugger inn denne i stedet. Så laster man inn chippet via spesialprogram i emulatoren og styrer den med laptop. Slik kan man gjøre endringer realtime. Når man er ferdig, brenner man ut programmet man har kommet frem til er optimalt for motoren ut på et chip og setter inn dette i stedet for emulatoren Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Er det en Ostrich fra Moates? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Er dette noe som kan fungere å bruke på min til våren/sommeren, Frode ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Er dette noe som kan fungere å bruke på min til våren/sommeren, Frode ? Det var jo det jeg håpet på, er jo lettere enn å sende logger frem og tilbake til SNS Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Mas mas Klar for eu-kontrollen na, mangler bare å bytte baklykten min så jeg får ryggelys igjen Hadde jeg bare funnet baklyset..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Ordnet disse på ebay i går babyhmm? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Dritstilige...gratulerer=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Kule baklykter, men syntes ikke de var helt hundre gitt...:) Vurdert schwarze Scheinwerfer? http://cgi.ebay.de/Scheinwerfer-Polo-86c-2F-Schwarz-Neu_W0QQitemZ280042433543QQihZ018QQcategoryZ72684QQtcZphotoQQcmdZViewItem Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Har klarglass foran og på sidene også. De ser så mye bedre ut Ser de såvidt på dette bildet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Da var litt mer carbon kjøpt, lik den på bilde Burde stå bra til speilene og steinsprutbeskyttelsen på bakskjermene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Så koselig:). Men nå MÅ du se å få ferdig bilen din. Det er alfor mange år siden denne ble piska rundt banen, og nå bør den bli bedre enn noen gang! (Faktisk er det så lenge siden at det var før jeg fikk 16V'en til å gå skikkelig). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Så koselig:). Men nå MÅ du se å få ferdig bilen din. Det er alfor mange år siden denne ble piska rundt banen, og nå bør den bli bedre enn noen gang!(Faktisk er det så lenge siden at det var før jeg fikk 16V'en til å gå skikkelig). Blir ikke all-out understell i år heller. Har solgt G40 Cup kassen og er på utkikk etter noe sterkere (les Sorg moddet VR6 kasse og sellholm spakstell) http://www.sellholm.se/default3.asp?cid=SET111244 Blir vel Peloqin også før den "glir på plass", Salzmann rammen må moddes for å få plass også....... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg