Gå til innhold

323F bg prosjekt

Ranger emnet


SpeedMan^

Anbefalte innlegg

ja, nå har eg endeleg funnet ut at eg skal pusse opp min mazda 323F 1991 model, planen er å lakke den mørke lilla eller noe, få på noen nye skjørt og fangere, ta vekk emblem, og spylerdyser i front, vekk med visker bak, kansje fjerne blinklys på siden, soting, luftintak på panseret kansje, og et eller annet luftintak på skjermen T4 eller noe liknende...

blir ikke så mye trim i starten, powerfilter, eksos, tror ikke det blir noe mer, er en 1.8liter 16ventilert 105hk?

 

blir mye bilder :rolleyes: begynte på fredag på prosjektet så har fått gjort litt da :rolleyes: hehe

 

001.jpg

002.jpg

før bilder...

 

003.jpg

her har vi akurat begynt demontering...

 

004.jpg

fått av litt mer :rolleyes:

 

005.jpg

var faen så med steinsprut i den "grillen"

 

006.jpg

har fått ut alle dørene nå :)

 

 

er en del små bulker osv i dørene, men fixer fort det :) hehe sparkel er din venn :D hehe

 

har kommet litt lenger da, har fått ut frontvindu, og vi har fått av fangerene, og grillen og vingen, fått ut interiøret bak... :op

- Audi 90 Coupe

- Mazda 323F bg (Prosjekt)

x Ford orion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel, er vel mest eg som kommer til å oppdatere tråden siden eg er mer inne på bilforumet enn broderen :rolleyes: skal mekke en del i dag... troor eg, skal hvertfall flytte bilen ut i mekkeplasen min, skal bare rydde og koste litt først :rolleyes: frontfanger og sideskjørt blir av typen til pakfeifer :cool: men kommer til å mekke noe selv på bakfangeren, ta og modde på en list eller noe fra en A4 f.eks :rolleyes:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, i dag fikk vi flytta bilen :) vi mattet halve bilen... la i litt sparkel på en del bunker osv fjerna litt rust runt frontvinduet :rolleyes: tok av framskjermene, kobla om alarmen, la ned strømkabelen til anleget :) kommer bilder så fort eg kommer inn på photobucket :rolleyes: funker liksom ikke å logge på nå :(

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, hadde helt glemt av de bildene :D

 

007.jpg

var stygg nå som vinga bak manglet hehe

 

008.jpg

vingen og grillen, har sparkla litt på dem :)

 

009.jpg

fronten nå :D har fjørnet litt rust i fronten der... skal sveise noe rust lenger nede der senere ;)

 

010.jpg

hehe måtte bare få med ølskapet der :D klarer så vidt å se kåpene mine til sykkelen i hylla bak der... trenger litt mer sparkel på dem også så får dem eit velfortjent strøk med lakk :op

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobbet, men hvorfor ikke kline til med en GTX/GTR motor med det samme? ...nå som dere er så godt i gang mener jeg...

Da blir det en skikkelig værsting! ;)

Mazda 323 GTX

-

x Ford Scorpio 2.8i 4x4 Giha (SOLGT)

x Ford Scorpio 2.0 (SOLGT)

x Mazda 929 HB (SPIKER)

x Ford Sierra 2.0 (STJÅLET)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår