LasseL Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 har en chippa vr6 motor på hånda nå, med ledningsnett og girkasse. noen som har noe formening om dette er alt for mye arbied?mye modifikasjoner?evt hva? noen som vet om sider som det står om noen som har gjort dette før? hva er motor/kasse/ledningsnett verdt? hehe, ca en million spørsmål:D Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 For tung Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Pluss at det er vanskelig å få det godkjent, hører jeg. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Pluss at det er vanskelig å få det godkjent, hører jeg. Masse firmaer i tyskland som gir tüv på dette men de krever stort sett at de må gjøre jobben...... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by nitewlkr Masse firmaer i tyskland som gir tüv på dette men de krever stort sett at de må gjøre jobben...... Hva vil dette koste da? Kanskje en 30K inkl. alt? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet Juli 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 akuratt ja... men da tror jeg vi legger det på hylla gitt... satse på noe annet da tenker jeg.. takk for innspill :) Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by LasseL akuratt ja... men da tror jeg vi legger det på hylla gitt... satse på noe annet da tenker jeg.. takk for innspill :) Sats på 16V el G60 ;) det er enklere og billigere å få godkjent.... reiser trolig til tyskland for å få min godkjent med G60 utover sommeren.... skal bli digg å klaste tüv papirer i bordet hos tilsynet gitt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Hvor langt ned i Tyskland må du? Stor kostnad for TÜV? Originally posted by nitewlkr Sats på 16V el G60 ;) det er enklere og billigere å få godkjent.... reiser trolig til tyskland for å få min godkjent med G60 utover sommeren.... skal bli digg å klaste tüv papirer i bordet hos tilsynet gitt Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by K.A. Hvor langt ned i Tyskland må du? Stor kostnad for TÜV? Må sånn ca midt i tyskland tenker jeg.... koster ca 4-5k Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Kan jeg få spørre om hvor du drar og til hvem? Har disse noen nettsider eller mail. 4-5k inkl.turen eller bare for TÜV? Driver å prøver å planlegge få til Synchro på ener golf. Biltilsynet er ikke spesielt happy med slike ombyggninger. Originally posted by nitewlkr Må sånn ca midt i tyskland tenker jeg.... koster ca 4-5k Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by K.A. Kan jeg få spørre om hvor du drar og til hvem? Driver å prøver å planlegge få til Synchro på ener golf. Biltilsynet er ikke spesielt happy med slike ombyggninger. det er vel ikke TÜV heller Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by K.A. Kan jeg få spørre om hvor du drar og til hvem? Har disse noen nettsider eller mail. 4-5k inkl.turen eller bare for TÜV? Driver å prøver å planlegge få til Synchro på ener golf. Biltilsynet er ikke spesielt happy med slike ombyggninger. Det kan jeg.... etter at min er godkjent og vist for biltilsynet i norge.Gidder ikke gi ut infoen også står det 10 mann før meg og skal godkjenne.... Er flere firmaer som utfører det men jeg har kun funnet 1 som gir meg info om hva jeg må gjøre og deretter godkjenner uten at de har gjort ombyggingen. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaLaGaZa Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 er det i mulig og få det godkjent med vr6/g60 maskin her i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hva er vitsen med VR6 i en golf 1? Det blir jo ALTFOR tungt. Blir rett og slett ikke kjørbart.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaLaGaZa Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ahh.. ka motor e og anbefale vist man skal ha rundt om 200 hester da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg