Gå til innhold

Biltreff 16/7 Rudskogen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var der i dag og kan ikke si annet enn at dette var tidenes treff! :) :) :) :D :D :D :D :D :D :D :) :) :)

 

All ros og takk til Be-4-you / Bilsportsforbundet / NAF for en super fredag :) Stor variasjon, bra opplegg, mye fete biler, supert vær, lang dag og hyggelige folk gjorde dagen uforglemmelig!! :D :D :D

 

Opplegget med kjegler og variasjon i aktivitetene var bare helt topp :)

 

Håper det ikke blir alt for lenge til gjentagelse :) Dette vil vi ha mer av, helt klart!! babyhmm?

 

Bilen funket som en drøm også :) Bare jubel hele dagen! :) (med unntak av litt "overtrimma" veivhusventilasjon... men men ;) )

 

Både jeg og min lille røde gleder oss til neste arrangement :)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra treff !.... synd jeg ikke fikk fri fra jobben (måtte dra kl 14) jeg som hadde planer om å grille å greier....huff :rolleyes:

 

Bra opplegg ;) :D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var driiiiiiit morro..... selv om jeg bare var depo-råner i går på min supertøffe pw 50.. men morro var det:)

 

mye tøff kjøring!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få si meg helt enig med Silverboy. Dette var helt topp og må gjentas! Artig med mange forskjellige elementer. Var jo noen feite breisladder med sikkelige satsing. Når det i tillegg ble ei Stage Drive løype så fikk alle sitt, både de med mye og lite hk.

Jan-Erik Hansen

'95 Porsche 968 CS

'00 Toyota MR2 Roadster (Til salgs 199.000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnes selv det gikk smertefritt,var ikke hjemme før kl 2330 det var litt å rydde :op

Som sagt så fikk vell alle prøve noe,det ble ca 50 stk kjørende biler som deltok i går å det var vel som forventet .

Det eneste som var negativt var at plasen inne var satt bort til et go cart arangemang så plassen ble liten .....men vi fikk det jo til for det !!:D

Dette var jo første gangen ,så neste gang klarer vi det enda bedre ,det virket ut som om det var banekjøringen de fleste brant for :) Vi fikk jo også prøve breisladd fra storsvingen og den dobble s kombinasjonen på baksiden ,var mye morro å se på :op

 

Takk for oppmøte og håper vi ses nestegang;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skrudde kasse torsdag kveld, fyrte opp makrellboksen fredag morgen, ULYD!!!:eek: mikk makking utpåfredagen...fremme i 1815 tida, 5 runder, flerra venstre dekk, slutt. Morro. :D Vet hva jeg har å gjøre fremover, bilen oppførte seg som forventa. lol EN STOR TAKK TIL LIL`BRUTTER SOM HJALP MEG MED KASSA!! DEN FUNGERER HELT KNALL!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dalhback killer

Synnes selv det gikk smertefritt,var ikke hjemme før kl 2330 det var litt å rydde :op

Som sagt så fikk vell alle prøve noe,det ble ca 50 stk kjørende biler som deltok i går å det var vel som forventet .

Det eneste som var negativt var at plasen inne var satt bort til et go cart arangemang så plassen ble liten .....men vi fikk det jo til for det !!:D

Dette var jo første gangen ,så neste gang klarer vi det enda bedre ,det virket ut som om det var banekjøringen de fleste brant for :) Vi fikk jo også prøve breisladd fra storsvingen og den dobble s kombinasjonen på baksiden ,var mye morro å se på :op

 

Takk for oppmøte og håper vi ses nestegang;) ;)

 

Meget bra gjennomført treff dette her. Ble litt småskeptisk til hvor strenge de ville være på farta i begynnelsen, med tanke på kjegler. Og at han som gav oss førermøte sa han ville flagge av de som han vurderete til over 80km\t:D Men ingen problem der. Ryddig å fin kjøring hele dagen. Og bra flagging, både svarte og blå:cool:

 

Eneste jeg savnet var en runde til med 'Super stage', den første ble liksom mest en prøverunde. Men som du sa, Jan Erik, så var det vel kanskje ikke det publikum likte best. Dog meget artig for oss som kjørte.

 

Frisk satsning av han i den orange BMW`n i andre runde av breisladden. Heftig kjøring!

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hatsu

...skrudde kasse torsdag kveld, fyrte opp makrellboksen fredag morgen, ULYD!!!:eek: mikk makking utpåfredagen...fremme i 1815 tida, 5 runder, flerra venstre dekk, slutt. Morro. :D Vet hva jeg har å gjøre fremover, bilen oppførte seg som forventa. lol EN STOR TAKK TIL LIL`BRUTTER SOM HJALP MEG MED KASSA!! DEN FUNGERER HELT KNALL!!:D

 

 

hm... det er deg med den gullfarga cherryen?.

Fanker'n å pent du kjører da? hørte ikke dekka dine pipe EN gang:)

 

hehe

 

ps, hvor har det blitt av plexi panseret ditt?

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

Frisk satsning av han i den orange BMW`n i andre runde av breisladden. Heftig kjøring!

 

joa. du får si hva du vil. men jeg mener fortsatt at den s2 audien satset mest akkurat der ass:)

 

by the way... Oransje bmw?. det var ingen oransje bmw som deltokk på drift.....

 

 

eller mener du nå BREISLÆDD i langsvingen?..

da var ikke jeg til stedet..

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår