Gå til innhold

Kjøpe S4 - hvor?

Ranger emnet


318i

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bytte ut min '97 316i med en '93-'94 S4.

 

Her kommer dilemmaet - jeg orker ikke stresset med å selge privat for så å kjøpe privat. Jeg trenger med andre ord et godt eksemplar som står hos en forhandler.

 

Kravene mine er ikke alt for høye:

- Sort bil

- Sort skinn-interiør

- Automatgear

- Antispinn

- Pris rundt 100k

 

Nokså beskjedent, spør du meg! :)

 

Har tittet på denne:

http://www.autodb.no/car/requestframe.php3?nr=387067&template=t-rex

Dette er en bil jeg lett kunne kjøpt - bortsett fra at selger ikke er interessert i å svare meg på mail. Ved å sjekke bilen for heftelser i Brønnøysundregistrene får jeg også opp at det er salgspant i bilen på over 138k noe som gjør meg litt skeptisk...

 

Noen som vet om en fin S4 - hos en forhandler - som evt. er interessert i å ta min BMW i innbytte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 318i

Jeg vurderer å bytte ut min '97 316i med en '93-'94 S4.

 

Her kommer dilemmaet - jeg orker ikke stresset med å selge privat for så å kjøpe privat. Jeg trenger med andre ord et godt eksemplar som står hos en forhandler.

 

Kravene mine er ikke alt for høye:

- Sort bil

- Sort skinn-interiør

- Automatgear

- Antispinn

- Pris rundt 100k

 

Nokså beskjedent, spør du meg! :)

 

Har tittet på denne:

http://www.autodb.no/car/requestframe.php3?nr=387067&template=t-rex

Dette er en bil jeg lett kunne kjøpt - bortsett fra at selger ikke er interessert i å svare meg på mail. Ved å sjekke bilen for heftelser i Brønnøysundregistrene får jeg også opp at det er salgspant i bilen på over 138k noe som gjør meg litt skeptisk...

 

Noen som vet om en fin S4 - hos en forhandler - som evt. er interessert i å ta min BMW i innbytte? :)

 

Akershus Bil har sikkert noe å tilby deg, hvis ikke vet jeg at VV-parts car i moss kan hjelpe deg sikkert.

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi-S4-Biturbo

 

Akershus Bil har sikkert noe å tilby deg, hvis ikke vet jeg at VV-parts car i moss kan hjelpe deg sikkert.

 

Flott! Da prøver jeg de i morgen. Du har ikke navnet på noen jeg bør spørre etter?

 

Flere som har gode forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 318i

 

Flott! Da prøver jeg de i morgen. Du har ikke navnet på noen jeg bør spørre etter?

 

Flere som har gode forslag? :)

 

på akershus bil så er det samme hvem du prater med. og hvis du ringer de andre så må d nok snakke med Bjørn christian hvis de driver med det enda da... Bryn bilforretning hadde en S4 stående vet ikke om de har den enda... de skaffer i hvertfall hvis de ikke har noe inne.

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi-S4-Biturbo

 

på akershus bil så er det samme hvem du prater med. og hvis du ringer de andre så må d nok snakke med Bjørn christian hvis de driver med det enda da... Bryn bilforretning hadde en S4 stående vet ikke om de har den enda... de skaffer i hvertfall hvis de ikke har noe inne.

 

Da prøver jeg det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gecco

Vet ikke hvor du befinner deg i landet, men står 2stk S4 avant på Bardufoss, en varebil og en 5 seter.

 

S4 Avant 5 seter

 

S4 Avant varebil

 

Hårreisande prisar, spesielt på varebilen! 135000 for en som har gått 243500, den bilen blir dei aldri kvitt til den prisen!

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforhandlere er dyre og de gir dårlige priser hvis du selger til dem. Men hvor godt er det ikke å kunne kjøpe en bil, og bare en bil. Og ikke ende opp med å betale 150.000 for en bil, for så å finne ut at det er en salgspant på 100.000 på den, lite hyggelig. Men er man smart og sjekker brønnøysund registeret (noe man alltid bør gjøre får man kjøper oss private) så skulle det vel gå greit. Men man stiller jo mye sterkere rettslig, ved feil og mangler når man kjøper oss forhandler. Så man bør i hvertfall dobbeltsjekke når man kjøper privat, er så utrolig mange som jukser og fikser ting og tang, som kanskje holder sammen i en uke, så er det ødelagt, og da har du lite du kan gjøre med det.

2000 VW Passat 1.9TDI 4motion

 

X 1991 Audi 90 2.3E Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gecco

Vet ikke hvor du befinner deg i landet, men står 2stk S4 avant på Bardufoss, en varebil og en 5 seter.

 

S4 Avant 5 seter

 

S4 Avant varebil

 

Jeg er fra Bardufoss (bor i Østfold) og kjenner selgeren som skal selge denne bilen.

 

For øvrig så har jeg en S4 vare med 4.2 V8 /man/sort skinn/baksete medfølger/nye 18" til salgs. Kr. 139000.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 318i

 

Interessert i en byttehandel? ;)

 

Er egentlig ute etter automat-bil... Lei av å "røre i tyttebæra" :)

 

 

Hadde egentlig ikke tenkt meg BMW men. Det er jo en bra bil.

 

Det er manuel kasse ja, og ikke skinn seter. Men setene er jo rimlig sportspreget. Du trenger ikke anti spinn på Quatro vel???

15"tomms alu vinter (bra dekk) 17" rs4 felger med sånn passe bra dekk på sommer.

Mvh

Gjerms

--------------------------------------------

A3 1.8T

--------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår