Nox Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 når motoren er varm hopper motoren konstant mellom 1100 og 800 rpm. jævli slitsomt. er det en skrue som kan stille dette eller er det noe annet galt? har ingen særlig peil på det insprut opplegget til volvo:rolleyes: Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Nox når motoren er varm hopper motoren konstant mellom 1100 og 800 rpm. jævli slitsomt. er det en skrue som kan stille dette eller er det noe annet galt? har ingen særlig peil på det insprut opplegget til volvo:rolleyes: jeg har hatt samme problem i to dager på min motor, men det er forgasser.. Jeg tenkte det var pluggene, skrudde av alle fire, tre var brune og en var våt og litt mer sotete. ed andre var tørre.. bilen min drev å fusket litt av og til, spesiellt på lave turtall.. Jeg pusset litt på pluggene, monterte kablene igjen, men den fortsatte på samme måten. så sjekket jeg etter vakuum lekasje, uten å finne noe.. etterpå, fant jeg en annen justeringsskrue på forgasseren og nå funker den fint igjen.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 er liksom ikke så mange skruer å skru på som jeg finner og den jeg prøvde skjedde det ikke no med. skal kjølpe 740 bok i morra tror jeg ja Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Nox når motoren er varm hopper motoren konstant mellom 1100 og 800 rpm. jævli slitsomt. er det en skrue som kan stille dette eller er det noe annet galt? har ingen særlig peil på det insprut opplegget til volvo:rolleyes: hmmm! e vel sett ein knapp på justeringa a luftmengdemålern! har ein tendens tell å jag vess den e feil justert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 En vanlig feil er LMM, napp den ut og se hva som skjer da. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 du har ikke akkurat montert en dumpventil eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 får prøve å nappe ut LMM i morra. har vært dump på den lenge, men denne stod rett etter turboen så jeg flyttett den til rett før spjeldhuset. skal vel egentlig være resirkdump på volvoene synes jeg å huske? tomgangen var også slik da dumpen stod rett etter turbo... Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 jeg tror nemlig den drar falsk luft gjennom dumpventilen, eller ett eller annet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Vil jo ikke være falsk luft så lenge den drar lufta inn på baksiden av gassspjeldet... Men den lufta vil ikke bli registrert av LMM så bensin forholdet blir ikke helt riktig. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 ingen som er åpen for forslaget mitt på justering av luftmengdemåler! var samme problemet på en kompis a me sin 740tic... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 og hvordan gjør man det? da jeg dro ut lmm stoppa bilen så den virker værtfall Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Nox og hvordan gjør man det? da jeg dro ut lmm stoppa bilen så den virker værtfall skal vel være enm justeringsskru på den så vidt så jeg hsker! hvis det var meg du spurte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 fant ut litt her nå. er en justeringskrue for tomgangshastighet på spjelluset og en justeringsskrue på lmm for tomgangsblanding. skulle visst helst ha co måler for å gjøre det men får prøve å ta det på feelingen Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg