Dr_S Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Etter oppfordring fra flere her og til det beste for ordens skyld, oppretter jeg en tråd om bilen min :) Her vil det komme fortløpende oppdateringer etter som det er noe nytt. Litt info om bilen: - 93 BMW E36 318IS Coupé - el. soltak,ruter og speil m/varme - 4-sylindret, 16 ventilert rekkemotor med Injection. Katalysator - 103 kW / 140 hk / 175 Nm / 213 km/t - lagünengrün metallic - lyst skinninteriør m/ midtarmlene, samt nakkestøtter bak - 17" BBS RC - Defa alarm - sentrallås via remote Bilen er importert av Autostrada i Skien -98. Bilen er tidligere entusiasteid av BMWCCN medlem og det bærer den preg av. Den er godt som strøken og alle servicer er fulgt nøye opp. Delvis omlakkert, og helt ned seff. Da jeg kjøpte den i juli -03 var den absolutt original, bortsett fra felgene (BBS RC 17") og at den var senket en god del. BMW var alltid bilen jeg ville ha, og dro på BMWCCN sine treff sammen med kamerater som hadde BMW lenge før jeg fikk egen :) Men jeg ville style bilen litt, selv om jeg samtidig ikke ville miste preget over bilen. Har hittil kun montert deler til bilen som stammer fra Tyskland og BMW sine produkter. Så, det først jeg gjorde med den, var å bytte til effektanlegg fra Simons (doble enderør). Eksosanlegget var rustet hull i... Neste skritt nå var å bytte diverse detaljer på bilen. Oljelokk (org. E46 M3) Belyst girkule fra M-serien : Fant ut at jeg ville ha konfilter fra Green Cotton: Mye av plastdelene inne i bilen syntes jeg var litt kjedelige, bestemte meg derfor for å kjøpe inn litt chrome-detaljer Nye M-gulvmatter fra sanituning.de Ble etterhvert så lei av dugg og en sprekk i ene hovedlykta, ay jeg gikk til innkjøp av nye FK lykter (angeleyes, blinklys og tåkelys):Alt av pærer ble byttet ut, Osram Diadem blå pærer til blinklys og Osram Cool Blue til tåkelys og kjørelys. Byttet ut speilene med et sett pent brukte M3 speil Så var det sidelister, også de fra M3 Diffuser til bakfanger, fra M3 (brukt) Har en -97 grill m/ nye chromenyrer liggende, den trenger mere pussing (hadde en bulk) og lakk. Kommer på etterhvert den og. Dette er de største forandringene jeg hittil har gjort på bilen. Planer fremover er M3 frontfanger og sideskjørt. Veldig lystent på et M-tech ratt også etterhvert. Xenon hadde heller ikke vært dumt... :) Cristal look baklykter (FK) kommer og... :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Heisann ! hellothere Ser ingen har skrevet her så jeg kan vel likegodt trå til : Fantastisk flott bil du har ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Ikke værst!! pen bil! Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Utvilsomt en flott bil! Men jeg skjønte det slik at du skal lakkere speilene også? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 pen bil!:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Dette er en av de mest strøkne og cleane E36 jeg har sett. Kanskje mitt fremtidige mål? ;) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Fet bil du har Doktoren, men nå er det vell på tide å lakke speila snart :D :D Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Hvor kjøpte du effektanlegget fra Simons? Husker du sånn ca. hva du gav? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Veldig bra.. :) Jeg har veldig lyst på E36 selv, og fikk hvertfall lyst på det nå.. Må finne en bra en.. En Coupe er vel tingen.. Skinn også :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by bmw-bergen Utvilsomt en flott bil! Men jeg skjønte det slik at du skal lakkere speilene også? Det stemmer! Det er til lakkering nå as we speak (write?) :) Originally posted by JuIius Hvor kjøpte du effektanlegget fra Simons? Husker du sånn ca. hva du gav? Kjøpt og betalt hos Mekonomen! Betalte litt over 2000,- :) Ikke så mye nytt på bilen i det siste, men investerte i nye bakdekk her om dagen. Dunlop SP Sport 9000. Var jo ikke gratis de heller : Venter på ting og tang fra lakkering nå ja :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Ikke noe særlig nytt, byttet en belg på LMM (luftmengdemåleren) idag, da denne var heller sliten og ikke tett. Legger ut noen bilder Azzido tok da vi skulle på streetmeet IKEA sist :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2reso Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Strøken bil du he der ja, blir bra visst du får på m3 frontfanger og sideskjørt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Takk, ja, det er planen fremover. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Liten oppdatering idag...bestilte sett med 4 stk nye BBS emblem. De gamle var stygge, ripete og slitte. :) Frisker opp litt! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Blir bra det der.. de så shiny ut :D Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg