Rage Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Najs! :D Ble dritbra dette. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 blei rått dette thomas =) gleder meg til å se bilen henge som en klegg i speilet mitt på vei til diverse treff til sommern =) eneste som slo meg er: nye skilt? =) og var litt glippe mellom grillen og panseret? eller er det bare bildene som misviser litt? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Najs! :DBle dritbra dette. Takk, synes selv det ble bra, jeg er fornøyd. blei rått dette thomas =) gleder meg til å se bilen henge som en klegg i speilet mitt på vei til diverse treff til sommern =) eneste som slo meg er: nye skilt? =) og var litt glippe mellom grillen og panseret? eller er det bare bildene som misviser litt? :) Gleder meg like mye til sol, varme og treff nå.. Skal bestille nye typen skilt ja, med BMWCCN skiltplater seff :) Panseret skal justeres i forskjellige retninger, men den glippen blir nok litt lavere da. Det skal også sies at jeg har kun satt på de gamle lyktene midlertidig, har bare ikke fått kjøpt angeleyesene etc ennå. :) Får vel hive på disse kromringene etterhvert og, hatt de en stund nå :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 ble bra det thomas:) Hele frontpartiet er nylakkert? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 blitt veldig bra ! :D blir bra å se deg på veien igjen! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hele fronten er nylakkert, samt begge skjermene foran, panseret og hele høyre side (tok med hærverket). Panser er nytt, 97 grill er ny, og M3 fangeren er ny. Skjermene ble rettet opp. Lyktene hadde jeg liggende i kjelleren. Nå ser jeg bare frem til vår og sommer! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Pent. Blitt nice den bilen der :D Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Har det skjedd noe med bilen? Tenkte siden den er blitt lakkert og har vanlige lykter foran? Så nice ut da. Likte den faktisk bedre med de orginale lyktene, er blitt så vanlig med angeleyes på E36. Bilen så mye cleanere ut på en måte... Preben Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hva mener du med at du ikke har fått kjøpt angeleyesene enda? Du hadde jo fete frontlykter og blinkers? Men uansett, har blitt jævlig fett!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ja, bilen har vært skadet i vinter, slik så den ut etter et møte med en Peugeot Skal vel innrømme at den ser mer original ut med BMW lyktene, men jeg likte FK lyktene bedre, iaf tåkelysene og blinklysene. Men, de kommer, de kommer! :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Uff, det var ikke bra. Regner med det var Peugotens skyld? Ingen BMW er skyld i sånt. Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Vi sier det var Peugeotens skyld vi, høres mye bedre ut det..hehehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Får vel hive på disse kromringene etterhvert og, hatt de en stund nå :) Samme her, må få de på.. Husker ikke framgangsmåten en gang.. Lenge siden sist! Håper disse har bedre passform, og er lettere å montere.. Jeg har hørt noe om at de sitter dårlig, hvordan lim skal man benytte? Ta bilder om du setter i gang med mekkinga snart.. Vi sier det var Peugeotens skyld vi, høres mye bedre ut det..hehehe :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Skal vel innrømme at den ser mer original ut med BMW lyktene, men jeg likte FK lyktene bedre, iaf tåkelysene og blinklysene. Men, de kommer, de kommer! :) Hva blir det til inpro eller FK? Eller noe annet? Jeg går for en oppgradering på iSbilen min nå, så jeg trenger råd fra andre som kan dette :) Xenon også, eller? Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Hva blir det til inpro eller FK? Eller noe annet? Jeg går for en oppgradering på iSbilen min nå, så jeg trenger råd fra andre som kan dette :) Xenon også, eller? Anbefaler FK til hovedlys og blinklys, jeg har bare hørt at Inpro sine glassklare tåkelys er bedre enn FK sine. Hadde FK tåkelys før jeg, kom lett kondens i de etter en vask. Er det angeleyes du er ute etter, har FK klart de beste ringene :) Xenon er meget mulig kommer i løpet av våren, leter etter gode og billige løsninger nå, alt. er å reise ned til Danmark og kjøpe fra Scmiedmann uten norske avgifter :) Fin bil du har forresten, jeg har jo kjørt den flere ganger :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg