Elgen- Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Takk! Ringer en drøss med mujaffaer på bilen...sorry...denne skal ikke bli kebabdrosje.:shake Det er så slitsomt det der.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hvor høy er du doktor? Syns du satt rimelig høyt opp i taket her.. Er 3-serie lav i takhøyden? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg er 183 cm. Igår var det forøvrig en bil som slo døra si inn i høyre side på bilen min. Takk for at du ga faen og bare kjørte. Oppdaga det da jeg kom hjem fra jobb. Fin bulk. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Igår var det forøvrig en bil som slo døra si inn i høyre side på bilen min. Takk for at du ga faen og bare kjørte. Oppdaga det da jeg kom hjem fra jobb. Fin bulk. Off, utrolig kjedelig... At ikke folk kan lære å være litt forsiktige med andres ting og ta hensyn. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 kunne like gjerne vært en unge som lagde bulk i bilen din... ser ikke for meg at ungen sier i fra til mor...? men kjipt er det uansett Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hadde jeg gjort det så hadde jeg lagt igjen navn og nummer vaffal.. "Man skal være mot andre, som man vil at andre skal være mot deg" Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hadde jeg gjort det så hadde jeg lagt igjen navn og nummer vaffal.. "Man skal være mot andre, som man vil at andre skal være mot deg" Jeg og. Man får stå for det man gjør er min ideologi :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 den er for fin til og bli en kebab drosje ja blir flere med touring her da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1248676 denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1248676 denne da? Hehe, har faktisk snakka med eier på den. Han hadde fått et bud fra en annen på 120, som han takket nei til. Får se...litt langt å reise til Trøndelag for å se på bil og... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hva er det du skal ha plass til som du ikke får i coupe'n ? :) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Fikk denne mailen inn nå, legg spesielt merke til hva han kaller seg,haha: halllllllllo??? Hva holder du på med da ? Tenker det bare er annonse selgere som har ringt deg? 85 000kr for en b m w som nærmer seg 200 000km og er 92 modell??? Hvis du finner en som vil betale deg 85k da bør du bli selger på heltid. Uansett fint å se at ikke alle dumper prisene, men kan jo være litt realistisk? Denne meldingen er sendt på vegne av: hater bmw Mye rare folk..... :ass: Ble forresten stoppa på vei til jobb idag og...kom bak meg på vei inn til p-huset med blålys og sirener...og jeg hadde dratt på litt siste biten inn. Men neida, de skulle bare sjekke at jeg hadde førerkort osv. Tydelig at de holder bilen min under oppsikt ja...:hvaskjera Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Fikk denne mailen inn nå, legg spesielt merke til hva han kaller seg,haha: halllllllllo??? Hva holder du på med da ? Tenker det bare er annonse selgere som har ringt deg? 85 000kr for en b m w som nærmer seg 200 000km og er 92 modell??? Hvis du finner en som vil betale deg 85k da bør du bli selger på heltid. Uansett fint å se at ikke alle dumper prisene, men kan jo være litt realistisk? Denne meldingen er sendt på vegne av: hater bmw Mye rare folk..... :ass: Ble forresten stoppa på vei til jobb idag og...kom bak meg på vei inn til p-huset med blålys og sirener...og jeg hadde dratt på litt siste biten inn. Men neida, de skulle bare sjekke at jeg hadde førerkort osv. Tydelig at de holder bilen min under oppsikt ja...:hvaskjera de tror kanskje at du er et gjeng medlem siden du kjører bmw hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Fikk denne mailen inn nå, legg spesielt merke til hva han kaller seg,haha: halllllllllo??? Hva holder du på med da ? Tenker det bare er annonse selgere som har ringt deg? 85 000kr for en b m w som nærmer seg 200 000km og er 92 modell??? Hvis du finner en som vil betale deg 85k da bør du bli selger på heltid. Uansett fint å se at ikke alle dumper prisene, men kan jo være litt realistisk? Denne meldingen er sendt på vegne av: hater bmw Mye rare folk..... :ass: Ble forresten stoppa på vei til jobb idag og...kom bak meg på vei inn til p-huset med blålys og sirener...og jeg hadde dratt på litt siste biten inn. Men neida, de skulle bare sjekke at jeg hadde førerkort osv. Tydelig at de holder bilen min under oppsikt ja...:hvaskjera Er det mulig:S Politiet i tønsberg holder oss seriøst under oppsikt..! Byttet bil her oppe, så denne kjenner de ikke igjen ennå.. HEHE:D men de følger nok med.. akkurat som om vi er problemet? Fått noe napp på bilen Thomas? den stv var pen:) Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1219544 Synes denne virker bra Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg