Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sjekk heftelse da...

 

Heftelsen blir sikkert slettet ved salg da, uansett, så skriver man det inn i kontrakten, så ikke noe problem det..

 

men Thomas, det der er jo rett nede i veien her om det er interessant..

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye nytt om dagen...bilen står tilsalgs og det er bra respons, synd bare så mange vil ta innbytte, noe som ikke er aktuelt :)

 

Ble sponsa av fattern med ny hjelm fra Gundersen Motorsport, Sparco Club halvhjelm:

 

Hendig hjelmpose:

 

IMG_6743.jpg

 

Hvit med rødt trekk inni:

 

IMG_6744.jpg

 

IMG_6746.jpg

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så god respons bør den jo gå snart og iallefall til prisantydning. :)

 

Forøvrig en diskre og pen E36. Beskuet den på Tryvann og den var virkelig pen selv om jeg ikke er begeistret for grønne biler..

 

 

Takk for det! Mye pent å se på Tryvann ja..selv om det var surt i været :) Likte ikke grønne BMW selv før jeg så denne :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig pen ut.. bmwccn plater og greier da;) km stand har ingenting å si, dersom service er fulgt opp osv.. :) personlig likte jeg fargekombinasjonen... :) pen bil å se på i mine øyne.. :):win

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig pen ut.. bmwccn plater og greier da;) km stand har ingenting å si, dersom service er fulgt opp osv.. :) personlig likte jeg fargekombinasjonen... :) pen bil å se på i mine øyne.. :):win

 

Joda, men jeg liker sort interiør bedre enn grått. Setene ser ikke så skitne ut....

 

 

 

Helt uaktuell Thomas. Trodde vi var enig om at minste motor var 323i jeg. Hehe. :D

 

Hehe, joda, men denne var PEN..ikke lett å finne 323i touring med de spec'sa jeg ønsker.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg liker sort interiør bedre enn grått. Setene ser ikke så skitne ut....

 

Sant det=) bilen ser hvertfall pen ut.. :D du må få deg sekser og M-pakke hvertfall..! det er minstekrav;)

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår