-cardudde- Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=232329 Kan dette være sant? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 De kan føre statistikk over hvilke farge på bilen de har alle som mister kortet...da vill de se hvem som er mest aggresiv tror nå jeg da...kan godt hende det er svart det også men... jeg hadde ikke svart bil!:D Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 og jeg som akkurat kjøpte sort bil.... huff Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by maccx og jeg som akkurat kjøpte sort bil.... huff hehe...hvilken? Edit: så på signaturen din..audi s2..grattis;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 hmm.. har ikke hatt noen uhell enda og jeg har kjørt svart bil i snart et år nå.. :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by dalheim hmm.. har ikke hatt noen uhell enda og jeg har kjørt svart bil i snart et år nå.. :) Nei jeg tror ikke de mener det slik at alle som kjører svart bil krasjer.. ;) Denne statestikken sier vel kanskje mest om hvem som kjøper seg svarte biler, for hvilken farge man har på bilen har ingenting med hvor ofte man krasjer.Allt kommer ann på føreren. Så i følge dette viser det seg at det er flest dårlige sjafører som kjører svart bil... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 tror faktisk det kan ha noe med fargen å gjøre... var vel også forsket på hvilke biler som hadde MINST kræsj i trafikken -> rød. konklusjonen var noe med at du så en rød bil mye fortere enn andre.. husker sølvfarge var utsatt for å kræsje.. (front mot front elns).. hvis jeg ikke husker feil :) var iallefall avisoppslag om det for noen år siden. tror det er en tråd om det her på forumet også. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 En annen ting er hvem som kjører bilen.. Endel unge "menn" velger sorte biler, og endel unge "menn" kræsjer! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Hawkon tror faktisk det kan ha noe med fargen å gjøre... var vel også forsket på hvilke biler som hadde MINST kræsj i trafikken -> rød. konklusjonen var noe med at du så en rød bil mye fortere enn andre.. husker sølvfarge var utsatt for å kræsje.. (front mot front elns).. hvis jeg ikke husker feil :) var iallefall avisoppslag om det for noen år siden. tror det er en tråd om det her på forumet også. Noen gang stått på en plass der du får oversikt over bilene som står parkert på f.eks. en parkeringsplass? Jeg leste den rød-farge artikkelen og prøvde å gi en rask blikk på parkeringsplassen og merket faktisk at de gule og røde bilene "stakk seg ut fra mengden" :) Ikke rart gult og rødt brukes som ambulansefarge de fleste steder. Driter i denne artikkelen uansett, jeg digger sorte biler, den jeg har nå er sort, og den jeg planlegger å kjøpe skal også være det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg