Ray Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 ka e forskjellen på 230fk og B204FT ?? ka e den beste motoren? kas tåle mest triming? ps: 740TIC kjøpes... (Helst med 940 front og gjerne trim) Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 noen som kjenne te denna ?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=457621&username= E det noe bil? surt at det e så mange 740tic så langt nord. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Ray ka e forskjellen på 230fk og B204FT ?? ka e den beste motoren? kas tåle mest triming? ps: 740TIC kjøpes... (Helst med 940 front og gjerne trim) b204 er vel en 2liter så det ville ikke kjøpt. 230FT motoren med underspyling av stempler er vel den mest trimmevenlige. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 B204FT er 16V Siter 1991 940 GL B230FB 340.000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 men fortsatt 2 liter skal du ha 16 v kjøper du jo b234.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Mindre borring (les: tykke sylindervegger) er alltid en fordel ved ekstrem trimming. Hunchback i Sverige tar f. eks. ut rundt 600 hester av ei betongfylt B21-blokk med 16V-topp. Nei, det er ikke på blyfri åttånitti'. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Mindre borring (les: tykke sylindervegger) er alltid en fordel ved ekstrem trimming. Hunchback i Sverige tar f. eks. ut rundt 600 hester av ei betongfylt B21-blokk med 16V-topp. Nei, det er ikke på blyfri åttånitti'. 952Hk har de faktisk bremset den til:cool: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Peeent! Da har de utviklet den en god del siden den var i Bilsport! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 ka e forskjellen på dei motorene nevt oppe og en B23ft ?? er B23ft en gammel motor?? Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.