Nikdev Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 næmmen!! wtf? hva skjera???!!! selle micraen?? jaja....faen at ikke jeg har penger nå, hadde kjøpt den på flekken! si ifra viss ikke du får solgt den med d første da, hadd vert kul som vinterbil ;) Ja hvis jeg får 9lapper for den så selger jeg, men tror ikke det så da blir den min. Er altfor glad i den for at jeg gidder å selge den billig sombrero Men har nå fått mere info om motorbytte, skal visst gå greit å bruke innsug,manifold og gasser fra 1l på 1,2l(Den har elektronisk tenning= masse bedritne sensorer og en Ecu som styrer heile skiten..) Så nå ble jeg motivert igjen til å svappe motor, har tatt av drivakslingene idag, må finne ut om jeg skal løfte ut motoren eller slippe den ned, hmm Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 pheew! :) vart nesten litt bekymra jo...;) blir to prosjekt nå da eller, blir micraen en "daily driver"? kan vel like godt bare løfte ut motorn vel? viss du har tilgang på snabeljekk eller no annet å løfte med da... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 pheew! :) vart nesten litt bekymra jo...;) blir to prosjekt nå da eller, blir micraen en "daily driver"? kan vel like godt bare løfte ut motorn vel? viss du har tilgang på snabeljekk eller no annet å løfte med da... Blir vel til at jeg bytter litt på hvem jeg kjører, må få Cherryen slik at jeg kan stole på den, så blir det motorsvap i micraen. Har gått litt amokk med lakk idag, fått lakka div detaljer og fått fiksa litt på noe lys, bilder kommer Har også funnet ut noen som selger "universal" coiloverkit, har jo 8 dempere så ofrer fire for skikkelig senk, go looooow:pimp Cherryen blir morrobil, sleeper. Micraen blir en dritlav liten cruiser Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Ettersom parklys er for meg noen høyst unødvendige lys og ikke akkurat har noen krav til lysstyrke(det har de sikkert men jeg bryr meg ikke...) så måtte de gjøres litt mer bad, og jeg har prøvd å gjort noe ikke så mange har gjort før meg. Orginalt: Its gone Black: Vindussviskern var nesten blitt crom ettersom lakken har flasset av, måtte fikses: Har dessuten lakket mye detaljer inne i bilen, flere bilder kommer når jeg blir ferdig Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 d vart jo najs dette der! :) ser mine viskere er begynt å flasse og... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 d vart jo najs dette der! :) ser mine viskere er begynt å flasse og... Takk takk, har tatt litt av jeg nå, hva er så dette: hmmm: Skrytepave bilde: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 en bakrutevisker mindre kansje?? :) bra d ;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 leste jeg night rider? da måååå du ha denne :D :D riktig nok det hette knight rider, men du skjønner tegninga! http://www.iceled.co.uk/scanner.htm Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 sånn skal jeg muligens ha meg viss jeg modifiserer grillen så den blir åpen... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 sånn skal jeg muligens ha meg viss jeg modifiserer grillen så den blir åpen... hehe.. skal ha det etterhvert selv.. skal ha en del fra de der.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 uff...har mye gromt de der...men d koster jo...har ikke lyst å kjøpe mitt undercar kitt da? ikke akkuratt 2 mill. farger men, synes 7 er bra jeg ;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 uff...har mye gromt de der...men d koster jo...har ikke lyst å kjøpe mitt undercar kitt da? ikke akkuratt 2 mill. farger men, synes 7 er bra jeg ;) hehe, skal nok ha fra iceled jeg :P store planer fremover mot sommeren igjen.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 sånn skal jeg muligens ha meg viss jeg modifiserer grillen så den blir åpen... Da må det ikke være noen lys der! Men ei søt lita Ic! :pray Fått gjort en del mer idag.. Bilder kommer Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Bort med overflødig vekt: in progress: Har også lakka mere intreørstuff og fjerna litt rust.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Da må det ikke være noen lys der! Men ei søt lita Ic! I grillen??? nei den skal d lages hull til i frontfangern ;) eller montere den på taket :D men tenk deg en slik grill(minus den stolpen i mitten) med ledlysa gjemt bak nettingen;) å seff knightrider theme dundrendes over stereon.... :rolleyes: Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg