Nikdev Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Styling ekke lett å få tak i det jeg har er sjeldent, ikke sett det på noen andre micrar en min, jeg tror du må utenlands for å finne styling. I danmark har de en verson som heter super s og den har en litt tøff frontfanger iaffal.. Let på hoggern, går ann å få tak i takspoiler :D Har sett micraer med modda styling fra andre biler: Eller hva med en Super turbo(Kompressor og turbo ca 110hk men det er ca 140 i denna bare i Japan men ett par i England): Micra klubb Men senkesett går ann å skaffe spesielt etter at jeg akkurat har returnert ett senkesett til powersone :( Har vært på dekksenteret i øsfold (takk for ypperlig service og gode priser)og fått lagt på nye dekk på felgene som nå skal på, mens Momo hjula er degradert til vinterfelger.. Men tror du boltene passa :mad:.. yummy Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by raaner Jeg har en micra og!!! Sjekk ut sida mi... Har tatt toppfart på den... http://www.raaner.tk hvor får man tak i styling a? toppfarten har forresten blitt testa(selvføgelig i tyskland), var spennende, rista bare litt Imorgen henter jeg noen 7x13" felger... De hadde blitt fete på en micra, må bare valse de bakre skjermkantene litt, men tror ikke det blir aktuelt med all plastikken min:( Hvis jeg tar de selv kan du jo kjøpe gullfelgene av meg, 6x13" med litt senking vil det se veldig bra utsombrero EDIT: Fant en med styling!! På hoggen samma som min SE HER Kanskje de har fangerne og slikt ennå.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Gjett hvem som har skaffa seg Felger a:D :D Felgene er av typen Ats, har sittet på en opel manta før.. De skal prøves på så fort jeg får tid, mulig man må ta en tur ned til naboen og låne hjulbuevalsern hans:) Men med de veldig breie dekkene jag hadde tenk å ha på kanske det går: 165\65-13.. Har forresten lagd meg potte, ikke overkill kanskje underkill;) 2" men allikavel flere ganger større enn lillefingerpotta som satt der, bilder kommer.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Keep em coming, moro å lese :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Må nok valse skjelmen litt ja;) Må desuten skaffe nye dekk og ett par nye felger.. Har satt på felgene og skal ikke nekte for at det subber litt, men med Mye mindre profil på dekkene kan det bli bra, ser litt "offroad" ut nå:op Har også blitt en liten økt med bagasjeroms luka, fått cleena litt.. Lurere litt på hva jeg skal gjøre med skiltlysene, ikke mye pent de som sitter der nå.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Fikk du tak i delene fra den Micra'n på hogger'n, eller? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Har en micra kjøl, en 1L 85mod gl som har blitt litt freshere med nye fangere og takvinge fra en 90mod micra, fjernet midt potte og fått ett 3" endetut :D Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Fett med turbo! (hvis den er den k-11 i norge som har det da..) Clone boy: blir bra med 15", men gleder meg til jeg får tak i lavprofildekk til fegene som sitter på nå.. Funnet senkesett til 1200 spenn, billigere enn orginalfjerene du kjøper på mekonomen:D Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by Nikdev Fett med turbo! (hvis den er den k-11 i norge som har det da..) Clone boy: blir bra med 15", men gleder meg til jeg får tak i lavprofildekk til fegene som sitter på nå.. Funnet senkesett til 1200 spenn, billigere enn orginalfjerene du kjøper på mekonomen:D Hvor er det senke sette da? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Hvor er det senke sette da? det finner du på eikermotorshop.no Her: Ventura senkesett Den 3" eksonen din, noe du har sveisa på selv eller?(simons?) Tenker på å fjerne endepotta, kan bli grei lyd da.. skal putte inn en 12" imorgen, må råne litt på lørdagskvelden:op Fikk du tak i delene fra den Micra'n på hogger'n, eller? Dårlig oppdatert side, var fra 2001:( Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Før: Nå: Fremtiden: Senking, 195\45-13, fjerning av div..osv..osv Litt flere bilder av dagens tilstand: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Slenger ut noen bilder av andre k-10 er Inspirasjon: Mange super turbo: Fete felger: Peen bortsett fra hengerfestet: :titties: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Flere: Stikkord, Estimated Max power 140 BHP+, 0-60 7.0 sec. 1/4mile 15.9 (old record) Top speed 135 mph: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Bomber min egen tråd med flere bilder::) En kar i danmark har en micra super s og i den sitter det en 1,2 med turbo hele 76 hester.. Drømmen er å få kloa i en slik bil, importere den som delebil og ta å bygge om\inn i min bil.. Å få det godkjent kan jeg sikkert bare drømme om.. Motor*sikle*: Scoop: Turteller!: bilder fant jeg her Litt japan-harry men litt fet fordet: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg