mandt Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 sinnsykt rått prosjekt, all respekt til deg!!! thumpsup men venter på noen oppdateringer eller sånn da, eller bare noen flere bilder :D hehe venter i spenning!!!! :rolleyes: Siter *87' VW Jetta, endelig vw igjen :) *96' Peugeot 405 GTX (solgt) *85' VW jetta, deilig god bil ja!! savner den masse. (solgt) *84' VW Golf 1, rammeskjev og taka! ;) hehe (skroten et sted) *85' VW jetta, skrubil -> bilcross (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Han har en bil til å pleie han nå vøttu ;) Men hvordan går det vwfreak, fått gjort noe? :) Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Han har vel fått just. senkesettet sitt til Audi`n i dag trur jeg, så kjenner jeg han rett ligger han nok og klør seg i huet oppi eine hjulbuen, as we speak ;) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hmmm.. oppdateringer?? :rolleyes: Tja.. eneste som har blitt gjort siden jeg satt den bort er å få høyglanspolert dynamoen.. hehe.. + lakkert en ramme rundt en luftekanal i bilens farge for å prøve.. Så det blir nok at jeg skal lakkere resten av interiør-greiene lilla også.. Så det skjer svært lite med jetta'n nå for tiden.. Står bare stille i garasje på bukker.. Men på en litt annen side skjer det ting.. :D Som ørjan sa her så har jeg fått meg nytt senkesett til den andre bilen i dag.. Begynte å bli litt dårlig det som sitter på nå så kom over et sett FK silverline X fulljusterbart sett og kjøpte det.. :) Så det begrenser seg litt med penger for tia.. (årsavgift +++ masse tull) Får se når jeg får tid til å montere det.. Hater å ha ting liggende.. hehe.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandt Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 hehe, veldig bra da, må gjøre ting selvom herr norske(dårlige) vinter er her.. ;) notin Siter *87' VW Jetta, endelig vw igjen :) *96' Peugeot 405 GTX (solgt) *85' VW jetta, deilig god bil ja!! savner den masse. (solgt) *84' VW Golf 1, rammeskjev og taka! ;) hehe (skroten et sted) *85' VW jetta, skrubil -> bilcross (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Har Mr. VWfreak gjort Hedmarking av seg? eller har du solgt bilen? har gjentatte ganger observert den i Hamar nemlig.. senest i dag. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Har Mr. VWfreak gjort Hedmarking av seg? eller har du solgt bilen? har gjentatte ganger observert den i Hamar nemlig.. senest i dag. Talsmann Suvdal reporting for duty: Bilen er S O L G T!!!! Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hehe.. regna egentlig med detta.. litt teit at den havna i Hamar :P siden det alt går en jetta som er meeeget lik her i byen.. :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Ja den er nok solgt! Tiden med gamle biler er nok over for meg.. m'm Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Ja den er nok solgt! Tiden med gamle biler er nok over for meg.. m'm Du vwfreak? Lurer litt på noen småting jeg.. Når du polerte kanten på felgene.. Åssen fikk du tatt helt inn ved ekene der? driver å lurer på å polere opp igjen kanten på mine skjønner du :) Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Du vwfreak? Lurer litt på noen småting jeg.. Når du polerte kanten på felgene.. Åssen fikk du tatt helt inn ved ekene der? driver å lurer på å polere opp igjen kanten på mine skjønner du :) Med fingra som innsats gikk det bra.. :) Kjørte hjulet rundt i dreibenk jeg hadde laget og holdt intill pussepapir å sånn... Gikk akkurat.. Ellers kan du jo f.eks bruke en isskrape som du bøyer bittelitt sånn at den ligger bra i felgkanten og legge den oppå det du pusser med.. Da får du det helt intill kanten uten å måtte risikere å brekke noen fingre... ....som jeg holdt på å gjøre et par ganger... ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Med fingra som innsats gikk det bra.. :) Kjørte hjulet rundt i dreibenk jeg hadde laget og holdt intill pussepapir å sånn... Gikk akkurat.. Ellers kan du jo f.eks bruke en isskrape som du bøyer bittelitt sånn at den ligger bra i felgkanten og legge den oppå det du pusser med.. Da får du det helt intill kanten uten å måtte risikere å brekke noen fingre... ....som jeg holdt+ på å gjøre et par ganger... ;) Okay... hehe! kanskje man skal prøve!! MEn hadde du ikke felgene på bilen da? når du gjorde det? Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 sto lengre bak i tråden her at han satte felgen i en hjemmelaga dreibenk når han pussa felg kanten de felga ble sinsykt pene by the way Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Okay... hehe! kanskje man skal prøve!! MEn hadde du ikke felgene på bilen da? når du gjorde det? Hmmm.. .Jo stemmer det... Hadde ikke laget den dreibenken enda da jeg pussa de felga der.. Brukte en gammel polo jeg hadde.. Jekka opp på den ene siden foran og kjørte på... :) Har pusset en del felger og det var nok i det siste jeg har laget benk.. Dårlig hukommelse har vi ikke sett... haha.. Men det er jo samme prinsipp da.. Går rundt både i benken og på bilen.. ;) Driver å pusser delte RH-felger som jeg skal ha på audien til vinteren nå om dagen.. DET blir blankt.. m'm Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hvorfor selge??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg