-cardudde- Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Laaars Hahahahahaha... så du er den samme Skullkid ja. Lars her... :D Men nå er jeg bare moderator så jeg har ingenting med regler og gjøre! ;) Men tilbake til bilen: Jeg synes den var din beste... det kommer seg det her! Fet farge også. Ser ut som bakfelgen er litt ute av senter og ellers litt rar vinkel på de, men det er bagateller. :) Takk! Mange mente at bmw'en var best:rolleyes: menmen, ja, bakfelgen ble litt herpa, men men, en måned siden jeg mekka på den volvon,heh:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Stå på :) Er ikke dårlig dette. Hadde sikkert ikke klart det samme når jeg var 12år. Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by mondain Stå på :) Er ikke dårlig dette. Hadde sikkert ikke klart det samme når jeg var 12år. hehe,takk :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Jeg kan ikke skjønne at folk kan være så frekke\tette.... Carude: syntes det var bra jeg ,spesiellt med felgene ( sliter med det selv se ) :rolleyes: Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Ottesen Jeg kan ikke skjønne at folk kan være så frekke\tette.... Carude: syntes det var bra jeg ,spesiellt med felgene ( sliter med det selv se ) :rolleyes: hehe,takker og bukker:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 -carude- har du skjekket http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm ? står mye fint info. der, var der jeg hang 24/7 di første dagene jeg fikk ps! kansje litt vrient å lese engelsk når man er 12 med bedre å spørre en å holde munn:) Stå på videre å ikke mist interesen!! Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Alt man trenger er Virtual Modifying !! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 litt mer tid og litt penere? liker det du gjør, men bruk mer tid, det er litt for mye farge på den om du skjønner. litt større dekk og felger kanskje, gjør noe med baken, spes lyktene og bakfangeren. ellers okei greier det der, stå på, du kommer deg Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Laaars Alt man trenger er Virtual Modifying !! :D Oppdater linknen dine fler av linken under Ressurser virker ikke :( Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by HansenRS -carude- har du skjekket http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm ? står mye fint info. der, var der jeg hang 24/7 di første dagene jeg fikk ps! kansje litt vrient å lese engelsk når man er 12 med bedre å spørre en å holde munn:) Stå på videre å ikke mist interesen!! hhar den i favoritter!!:D er den beste tutorial siden man skjønner:) Digger den;) Joa, kan engelsk flytende, ikke akkurat men, har engelsk i meg;) Har familie i england og canada så:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg