Gå til innhold

Volvo xc90

Ranger emnet


-cardudde-

Anbefalte innlegg

Originally posted by CaPs_On

Får å si det sånn så er den fårferdelig dårlig! Jeg trur ikke du brukte så mye tid på den der egentlig, for den er helt forferdelig!!!

 

Hva er vitsen med å være så jævla frekk egentlig? Har du mensen eller? Gutten er tolv år jo... :rolleyes: Er vel ikke mange ukene siden jeg så han skrive et innlegg om hvor man kunne få tak i photoshop. Holder han på sånn som dette kommer han til å være Ps-kongen på forumet innen prøvetiden på lappen hans er ferdig.

 

Jeg er faen meg lei av at folk skal være så forbanna sure på det forumet her! angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

 

Hva er vitsen med å være så jævla frekk egentlig? Har du mensen eller? Gutten er tolv år jo... :rolleyes: Er vel ikke mange ukene siden jeg så han skrive et innlegg om hvor man kunne få tak i photoshop. Holder han på sånn som dette kommer han til å være Ps-kongen på forumet innen prøvetiden på lappen hans er ferdig.

 

Jeg er faen meg lei av at folk skal være så forbanna sure på det forumet her! angry

 

Å herregud, kunne ikke sagt det bedre selv. Det er noen her som har mensen 24/7, kjipt at noen skal være sånn. han prøver å lære. Hadde en lignende situasjon under golf-forumet, hvor en spurte hva faen han gjorde her siden han var 12, hva slags argument er det?

 

Stå på lillebror, han er faktisk broren min. Er bare jeg som kan disse han ;) bare ikke vær så fjortiss :P

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

 

Hva er vitsen med å være så jævla frekk egentlig? Har du mensen eller? Gutten er tolv år jo... :rolleyes: Er vel ikke mange ukene siden jeg så han skrive et innlegg om hvor man kunne få tak i photoshop. Holder han på sånn som dette kommer han til å være Ps-kongen på forumet innen prøvetiden på lappen hans er ferdig.

 

Jeg er faen meg lei av at folk skal være så forbanna sure på det forumet her! angry

 

takk..glad det er noen på forumet som er hyggelige:)

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ilck

 

Å herregud, kunne ikke sagt det bedre selv. Det er noen her som har mensen 24/7, kjipt at noen skal være sånn. han prøver å lære. Hadde en lignende situasjon under golf-forumet, hvor en spurte hva faen han gjorde her siden han var 12, hva slags argument er det?

 

Stå på lillebror, han er faktisk broren min. Er bare jeg som kan disse han ;) bare ikke vær så fjortiss :P

 

:D

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MSpeed

også går vi tilbake til topicen:D

 

-carude- du må gjøre innerdelen av hjulbuene sorte også..også burde du prøve å være mer nøykatig på noen steder..men du blir bedre å bedre;)

 

takk:)

Ja skal få fixa dt;)

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

du nå er jeg skuffa av deg gutt.. her driver du viser meg mange av moddene dine også viser du meg ikke denna ? denne er jo bra jo.. du burde kanskje valgt en litt annen farge på fangern så den ikke så så klumpete ut også som han andre karn sa.. prøve fylle hjul buene ;) det er det jeg kunne se. keep up the good work ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by larsdaniel

du nå er jeg skuffa av deg gutt.. her driver du viser meg mange av moddene dine også viser du meg ikke denna ? denne er jo bra jo.. du burde kanskje valgt en litt annen farge på fangern så den ikke så så klumpete ut også som han andre karn sa.. prøve fylle hjul buene ;) det er det jeg kunne se. keep up the good work ;)

 

hehe:D

sorry:)

Mhm, skal huske på det, takk!!;)

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skullkid

Kanskje noen skulle dra en tur til GTAForum.no og messe litt

med adminene der( DE ER JEG LEI AV :mad: )

Hahahahahaha... så du er den samme Skullkid ja. Lars her... :D

Men nå er jeg bare moderator så jeg har ingenting med regler og gjøre! ;)

 

Men tilbake til bilen:

Jeg synes den var din beste... det kommer seg det her! Fet farge også. Ser ut som bakfelgen er litt ute av senter og ellers litt rar vinkel på de, men det er bagateller. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår