awt Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by Jap_Power Flott bil. Nydelig grill. Brukte du noen form for netting der du mangler et stykke plastikk (bilde 4)? Nei, jeg tok faktisk et standard 30-cm linjal og la over. Når jeg limte det i begge ender fikk det samme bue som resten av grillen. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Ser skambra ut!! Knalljobb på den grillen og.! Ser heilt digg ut med den, bilen passer det bra! Og sånn ut av rein nysjerrighet... Hvordan hadde det blitt vist gitteret var snudd 90 grader?? Du har sikkert prøvd menst du monterte og greier..! Synst bare det var "uvanligt" med "maskene" nedover, vist du sjønner! *Tommelopp* Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Moldvarp Og sånn ut av rein nysjerrighet... Hvordan hadde det blitt vist gitteret var snudd 90 grader?? Du har sikkert prøvd menst du monterte og greier..! Synst bare det var "uvanligt" med "maskene" nedover, vist du sjønner! Regner med du mener i nakkestøttene, og det er fordi jeg laget av en engangsgrillrist, og da regnet jeg med det gikk kun den veien, siden risten er avlang. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Pent det arbeidet med grillen. Antar det er glassfiber du har brukt for å pynte på der? Lyst til å gi en veeeldig kjapp HowTo? :) Har ikke noe erfaring med sånt, og driver med et grillprosjekt selv om dagen. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by awt Regner med du mener i nakkestøttene, og det er fordi jeg laget av en engangsgrillrist, og da regnet jeg med det gikk kun den veien, siden risten er avlang. Oki..! Hvordan er det med engangsgrillnettingen i grunn?? Sko likt og hatt meg noge selv og.. og lakkert det svart.. Lurer bare litt på hvordan det egentligt ter seg i virkligheten?? Ser det litt sånn "flimsete" og tynt ut? Eller viser bildene stort sett hele sannheten! :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Dulle Pent det arbeidet med grillen. Antar det er glassfiber du har brukt for å pynte på der? Lyst til å gi en veeeldig kjapp HowTo? :) Har ikke noe erfaring med sånt, og driver med et grillprosjekt selv om dagen. Jeg leita etter noe igår, og da fant jeg ironisk nok denne. :) Jeg har ikke brukt den, men den funker sikkert bra. Originally posted by Moldvarp Oki..! Hvordan er det med engangsgrillnettingen i grunn?? Sko likt og hatt meg noge selv og.. og lakkert det svart.. Lurer bare litt på hvordan det egentligt ter seg i virkligheten?? Ser det litt sånn "flimsete" og tynt ut? Eller viser bildene stort sett hele sannheten! :rolleyes: Jeg syns det viser bra på bildene. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Hmmm..interessant. Eneste problemet er at min grill sitter i panseret og er i 2 deler (egentlig 4)..som nyrene på BMW. Jeg har skjært istykker grilldelene nå..sånn at jeg sitter igjen med noe som kommer til å bli to store hull i panseret (jada jada, det kommer til å bli bra til slutt), men jeg gjorde litt småfeil her og der, så har noen litt stygge mangler på plastikk osv. Dette vil jeg fylle inn. Hva anbefales? Og, for å få hele greia lakkert og glatt og fin til slutt, hvilke sandpapirtyper trenger jeg? Føler meg ikke helt høy i hatten når jeg driver å sturer med sånt noe selv, uten noe erfaring..fucker jeg opp vil jo alle se det på bilen min :rolleyes: Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by awt Jeg syns det viser bra på bildene. Det var bra..! Da er det og skaffe seg 1 eller 2 engangsgriller... (er det noen som selger engangsgriller på denne årstiden forresten???:rolleyes: ) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Lakkert litt av interiøret: Og montert sidemarkeringslys: Som ble slik: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Begynner å ta seg opp her nå ja :) Det er de små detaljene som teller. Men er det lov? Med sidemarkeringslys ? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by partypulp Begynner å ta seg opp her nå ja :) Det er de små detaljene som teller. Men er det lov? Med sidemarkeringslys ? Vil tro det er lov ja, eks, på Volvo v40 er det jo orginalt. Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by partypulp Men er det lov? Med sidemarkeringslys ? De er lovlige, men jeg har montert de ulovlig. :) Reglene tilsier de skal være minst 35cm over bakken, mine er ca 20-25 fremme og 25-30 bak, og de kommer til å synke enda mer hvis jeg senker. Ble stoppet igårkveld i rutinekontroll, de så ikke på lysa engang, så tviler på det er noen som bryr seg/vet om cm-regelen. Men man kan jo treffe på "rett" mann engang. :rolleyes: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Dulle Hmmm..interessant. Eneste problemet er at min grill sitter i panseret og er i 2 deler (egentlig 4)..som nyrene på BMW. Jeg har skjært istykker grilldelene nå..sånn at jeg sitter igjen med noe som kommer til å bli to store hull i panseret Eg hadde samme problemet... men føler eg har ordnet det på ein ok måte...: - Har tatt vekk de to rammene som var der og hatt gitter i hele hullet... ifølge andre P11 eiere gikk det an å kjøpe grill med gitter i fra nissan.. men når eg sjekket var det gått ut av prod... Lykke til videre! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 her er bilde fra innsiden av panseret... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Så kom det en dag en lastebil med disse: Og etter montering var det ingen stor overraskelse at det ble seende slik ut: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg