Gå til innhold

awt sin P10 (wannabe prosjekt)


awt

Anbefalte innlegg

Jeg har som nevnt fått meg en Primera P10 SRI Hatchback, hva jeg kommer til å gjøre med den er litt usikkert, men kommer sikkert småting etterhvert. Den var 110% original da den ble kjøpt.

 

Bilen:

Bilen3.JPG

 

Jeg kommer sikkert snart til å bestille hvite sideblinkere, og øyenskygger, men venter til jeg vet hva jeg skal gjøre med hullene som blir igjen etter lykteviskerne.

 

Har montert netting i nakkestøtter og nede i det lille hullet i fronten i dag, ble ikke helt fornøyd med resultatet, men gadd ikke drepe enda en engangsgrill. Ideene for nettingen har jeg stjålet hos andre her på forumet. Nettingen i nakkestøttene vurderer jeg å lakke blå.

 

Netting i front:

Netting%20i%20front%201.JPG

 

Netting i nakkestøtter:

Netting%20i%20nakkest%f8tte%201.JPG

 

Netting%20i%20nakkest%f8tte%203.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gitteret i nakkestøttene var en ny ting for min del..får ikke helt bestemt meg om jeg liker det ;)

Ta og lakk det blått som du sier, og så strekker du om setene i svart skinn med noe funkyfreshe blå striper på taktiske plasser..DA blir det fett..problemet med det er bare at da bør du nesten trekke om dæsjen og dørsidene også ;)

Blir fort tynn i lommeboka av det :(

 

Ellers er det fin bil da :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

er sikker på jeg traff på deg ved oasen rundkjøringa i går? forgårs? når jeg var på vei hjem fra jobb, og du sikkert på vei hjem fra byen... akkuratt lik bil hvertfall :) men det finnes vel flere av dem på karmøy.. fin bil : har lysst på noen nye matter jeg også, men får vel handle dem på mekonomen ;p

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

 

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

Får vel bytta dem vis du har kvitteringa? Men du får vel ikke pengene tilbake?

 

Kanskje, men de er jo litt brukte nå, så vet ikke om jeg gidder å bry meg...

 

Originally posted by gt150

er sikker på jeg traff på deg ved oasen rundkjøringa i går? forgårs? når jeg var på vei hjem fra jobb, og du sikkert på vei hjem fra byen... akkuratt lik bil hvertfall :) men det finnes vel flere av dem på karmøy.. fin bil : har lysst på noen nye matter jeg også, men får vel handle dem på mekonomen ;p

 

Det var nok meg det, så deg også og lurte på om jeg skulle spørre med det ble aldri :P Hva er det du har gjort i grillen? Eller var det bare hull?

 

Det gikk en som var 100% lik min på Karmøy før, men ikke sett den på flere år, og så har jeg sett en sedan i Haugesund ifjor en gang, ellers vet jeg ikke om flere her faktisk. Håper jeg er den eneste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår