Gå til innhold

awt sin P10 (wannabe prosjekt)


awt

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser skambra ut!!

Knalljobb på den grillen og.! Ser heilt digg ut med den, bilen passer det bra!

 

 

 

Og sånn ut av rein nysjerrighet... Hvordan hadde det blitt vist gitteret var snudd 90 grader?? Du har sikkert prøvd menst du monterte og greier..! Synst bare det var "uvanligt" med "maskene" nedover, vist du sjønner!

 

*Tommelopp*

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Moldvarp

Og sånn ut av rein nysjerrighet... Hvordan hadde det blitt vist gitteret var snudd 90 grader?? Du har sikkert prøvd menst du monterte og greier..! Synst bare det var "uvanligt" med "maskene" nedover, vist du sjønner!

 

Regner med du mener i nakkestøttene, og det er fordi jeg laget av en engangsgrillrist, og da regnet jeg med det gikk kun den veien, siden risten er avlang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent det arbeidet med grillen. Antar det er glassfiber du har brukt for å pynte på der?

Lyst til å gi en veeeldig kjapp HowTo? :)

Har ikke noe erfaring med sånt, og driver med et grillprosjekt selv om dagen.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by awt

 

Regner med du mener i nakkestøttene, og det er fordi jeg laget av en engangsgrillrist, og da regnet jeg med det gikk kun den veien, siden risten er avlang.

 

Oki..! Hvordan er det med engangsgrillnettingen i grunn??

Sko likt og hatt meg noge selv og.. og lakkert det svart..

Lurer bare litt på hvordan det egentligt ter seg i virkligheten?? Ser

det litt sånn "flimsete" og tynt ut? Eller viser bildene stort sett hele sannheten! :rolleyes:

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dulle

Pent det arbeidet med grillen. Antar det er glassfiber du har brukt for å pynte på der?

Lyst til å gi en veeeldig kjapp HowTo? :)

Har ikke noe erfaring med sånt, og driver med et grillprosjekt selv om dagen.

 

Jeg leita etter noe igår, og da fant jeg ironisk nok denne. :) Jeg har ikke brukt den, men den funker sikkert bra.

 

Originally posted by Moldvarp

Oki..! Hvordan er det med engangsgrillnettingen i grunn??

Sko likt og hatt meg noge selv og.. og lakkert det svart..

Lurer bare litt på hvordan det egentligt ter seg i virkligheten?? Ser

det litt sånn "flimsete" og tynt ut? Eller viser bildene stort sett hele sannheten! :rolleyes:

 

Jeg syns det viser bra på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..interessant. Eneste problemet er at min grill sitter i panseret og er i 2 deler (egentlig 4)..som nyrene på BMW.

Jeg har skjært istykker grilldelene nå..sånn at jeg sitter igjen med noe som kommer til å bli to store hull i panseret (jada jada, det kommer til å bli bra til slutt), men jeg gjorde litt småfeil her og der, så har noen litt stygge mangler på plastikk osv. Dette vil jeg fylle inn. Hva anbefales?

 

Og, for å få hele greia lakkert og glatt og fin til slutt, hvilke sandpapirtyper trenger jeg?

 

Føler meg ikke helt høy i hatten når jeg driver å sturer med sånt noe selv, uten noe erfaring..fucker jeg opp vil jo alle se det på bilen min :rolleyes:

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Originally posted by partypulp

Men er det lov? Med sidemarkeringslys ?

 

De er lovlige, men jeg har montert de ulovlig. :)

 

Reglene tilsier de skal være minst 35cm over bakken, mine er ca 20-25 fremme og 25-30 bak, og de kommer til å synke enda mer hvis jeg senker. Ble stoppet igårkveld i rutinekontroll, de så ikke på lysa engang, så tviler på det er noen som bryr seg/vet om cm-regelen. Men man kan jo treffe på "rett" mann engang. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dulle

Hmmm..interessant. Eneste problemet er at min grill sitter i panseret og er i 2 deler (egentlig 4)..som nyrene på BMW.

Jeg har skjært istykker grilldelene nå..sånn at jeg sitter igjen med noe som kommer til å bli to store hull i panseret

 

Eg hadde samme problemet... men føler eg har ordnet det på ein ok måte...:

 

74ee195e.jpg -

 

Har tatt vekk de to rammene som var der og hatt gitter i hele hullet... ifølge andre P11 eiere gikk det an å kjøpe grill med gitter i fra nissan.. men når eg sjekket var det gått ut av prod... Lykke til videre!

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår