Otto von Bismarck Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Bildet er såklart en forfalskning, men det setter tankene i sving. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Endelig vises sannheten! Neida, hehe. Var ganske kul, har brukt den som skrivebordsbakgrunn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Et bilde til av samme knotskalle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Sexy!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 ja nå snakker vi:) Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Grrr! Brings out the devil in me Devil Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Otto my man, har du link/nettside til "kunstneren" eller kan vi få tips om hvor vi kan fiske opp flere bilder av denne typen? :) Tror jeg hadde dau'a hvis jeg så en naken dame på en Skyline GT-R 34 i samme type "kunst" :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Otto my man, har du link/nettside til "kunstneren" eller kan vi få tips om hvor vi kan fiske opp flere bilder av denne typen? :) Tror jeg hadde dau'a hvis jeg så en naken dame på en Skyline GT-R 34 i samme type "kunst" :eek: Les på skiltet på bilen + google = f.eks http://benbischop.web-log.nl/ ;) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ Les på skiltet på bilen + google = f.eks http://benbischop.web-log.nl/ ;) Er flittig bruker av Google selv men jeg la visst ikke merke til skiltet, var vel for opptatt med å studere formene istedet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 haha, tenk å ha like strøkent nakenbilde på panseret av f.eks en lysegrønn, sleten sierra combi med rustne stålfelger :D Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbischop Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Bildet er såklart en forfalskning, men det setter tankene i sving. Nice that you like my Wallpaper and all, but, can you take the Wallpaper on a server of your own, you take bandwitdh of my gallery space.... Greeting: Ben Bischop. Siter Ben Bischop's Wallpaper Web-log Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Ha ha ha så bra! Han stakk innom jo (hvis det virkelig var han :D)! Kult gjort :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 ikke så rart, han har hatt 656views på de bildene bare fra bilforumet, det blir en del da.. Husker når jeg hostet en gatebil film fra i fjor på serveren min, noen som postet linken her og etter en kveld så hadde jeg brukt opp båndbredden min... 10gb Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg