Outrage Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Liten minimod, ikke mye som er gjort men, syns den ble litt tøffere. Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XoriaZ Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 ta vekk sotinga i fremste side vindu så blir den bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 fremste vindu er ikke sotet. bare de bak, vist du ser nøye etter så ser du dette:P Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Du har glemt å sote en liten del av det bakre vinduet på bilens høyre side... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by XoriaZ ta vekk sotinga i fremste side vindu så blir den bra:D Ta VEKK? Det styggeste er jo soting bare bak... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Ahh ser det jeg har glemmt nå. Skulle gjøre det men må ha glemmt det i farten:P Zenith Siter - Honda SFX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Prøvde meg jeg litt..:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg