Gå til innhold

Nå begynner det å ligne på en bil:D

Ranger emnet


jarli

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mandel

rakanishu:

 

pent og rent!

hvor mye må man ut med for et relativt ok eksemplar av denne typen?

 

Spørs hvilken motortype du skal ha, de kom i 88 med M20 motoren, og i slutten av 90 kom de med M50 motoren, og varte til 95..

De kan ligge i priser fra 40.000 til 200.000 liksom.

Vanskelig å finne noen brae til rundt 80.000, jeg har letet som en gud, å har gidd opp nå..

 

Rakanishu, den bilen din var JÆVLA pen.. Helt Clean! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Spørs hvilken motortype du skal ha, de kom i 88 med M20 motoren, og i slutten av 90 kom de med M50 motoren, og varte til 95..

De kan ligge i priser fra 40.000 til 200.000 liksom.

Vanskelig å finne noen brae til rundt 80.000, jeg har letet som en gud, å har gidd opp nå..

 

Rakanishu, den bilen din var JÆVLA pen.. Helt Clean! :)

 

brae og letet? Hehe.. :op Neida.. nå er jeg stygg ;)

 

E34 ble også produsert litt ut i 96 faktisk.

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helvete for en nydelig bil.. drømmer om e34, men vil ikkje ha den gamle motoren som sto i e30 (hvis det stemmer), den virker dårlig på meg.. kjenner en som tok knekken på en sånn etter litt tøysekjøring, toppen sprakk og ene ventilløfteren knakk av og noe greier..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Nå har jeg et problem...hvilke baklykter skal jeg ha?! Jeg har nesten bestemt meg nå,mn hva synes dere? :)

 

HPIM0667.jpg

 

HPIM0668.jpg

 

Regner med å ta en liten oppshining på bilen nå i påsken,ny frontrute, m5-fanger, bakrutesenker,lakkere "shadow-line" listene på nytt,polering,tectyl-behandling, rette eksos-opphenget,bytte gearoverføringer,justere gasspedal, bli ferdig med de sorte-angel-eyes lyktene og sist men ikke minst, sette på sommer-felgene (endelig!!)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig deilig deilig! Jeg syns helt klart de røde og hvite funka best, så litt cleanere ut, og mer *smask* om du skjønner :p Men du skal jo ikke høre på bilforumet tullinger, velg heller det du selv liker best, det er du som skal trives med bilen, ikke vi.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OS Bildeler har dette. Vet ikke om prisen kanskje er litt drøy men...? http://handel.osbildeler.no/produkter.asp?kategori=226&undergruppe=Lykter

Meget fin bil bra jobbet!!! Jeg har nettopp funnet ut at begge fjernlysglassa mine er sprekt. Så dem må byttes og da lurte jeg på om du vet om ett sted dem selger sotede angleeyes?? Har bare sett Angleeyes med klare glass..

- 1989 BMW 520

- 1986 Audi 100 2.3

- 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svarene!

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ha de sorte lyktene,mn jeg får prøve en gang til med de hvite/røde når bilen blir ferdig, bare for å forsikre meg om at jeg liker de sorte best ;) hehe

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo on the other hand, dobbelt så "gangsta" ut når du har sorte baklykter.. Hvis du liker den stilen så ser jeg ikke problemet, kjør svart... Behold de du liker best selv!

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår