sp0ky Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Mhm.. NAIS!!! "misunelig" :smilbmw Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 nice .. vet du tilfeldigvis av flere sånne m5 bakfangere.. eller aerodynamic leppe til original bakfanger? har nemlig aerodynamic front og må innrømme at det ser litt rart ut med original fanger bak... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Takk takk! Pen bil! :) Lurte på om jeg skulle kjøpe meg en hvit 525 jeg også, men det falt på å shine litt opp den gamle familiebilen. - Kan innrømme at jeg angrer litt nå ;)Møtte på deg her igår, eller på fredag! Bilen ser penere ut i virkeligheten - såg helt...nyvaska ut:) Hehe:) den var faktisk nypolert da;) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Herre så nydelig bil du har!Rett og slett nydelig! Ser frem til mer bilder! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa gsi Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Nå begynner jeg og se slutten på prosjektet mitt..endelig:)Har iallefall fått skilter nå.. her er noen bilder: Videre planer er: -lys solfilm på alle ruter (ikke frontrute) -bakrutesenker -m5 styling -bygge ferdig stereoannlegget -shortshift -sorte frontlykter med angeleyes ++++ hva synes dere?? Nydelig bil!!! Konge felger og Meget fin farge!! Kan du røpe lakkoden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg