Gå til innhold

Har du en nice Golf II???

Ranger emnet


rlsa

Anbefalte innlegg

Originally posted by vwgolf2

den gamle opphora bilen min ;) hehe...

rs fanger, 90 fanger bak, senket 60/40, 17" sommer felger, eff.anlegg, gti intriør +++ stakkars hvitgolfen..savner den litt ja :(

Åjaaaa, det var du som hadde "helt hvit golf2" :)

Tøff den også da, men den nye er tøffere!!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ilck

 

Har han fått solgt den enda eller? Er litt keen :)

Det står at bilen er blå, på bildet ser den rimelig svart ut..

Håper har ikke har lagt ut bilder av en annen bil istedenfor sin? Golfen på det bildet er strøken ;)

 

Bilen er ikke solgt enda nei. Bilen er blå, jeg syns nesten den ser mørkegrønn ut noen gang, men han insisterte på at fargen var blå:) Men det er en veldig fin farge, faktisk en orginal farge på golf....

Golfen er ganske strøken ja, han tar godt vare på bilen sin ja, for å si det mildt!

 

Jeg holder på å legger ut flere bilder av bilen nå, så du må sjekke annonsen snart igjen....

 

Bare ring hvis du lurer på noe:)

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rlsa

 

Bilen er ikke solgt enda nei. Bilen er blå, jeg syns nesten den ser mørkegrønn ut noen gang, men han insisterte på at fargen var blå:) Men det er en veldig fin farge, faktisk en orginal farge på golf....

Golfen er ganske strøken ja, han tar godt vare på bilen sin ja, for å si det mildt!

 

Jeg holder på å legger ut flere bilder av bilen nå, så du må sjekke annonsen snart igjen....

 

Bare ring hvis du lurer på noe:)

 

Hehe, skal sjekke bildene nå. Han har vel mange kjøpere kan jeg tenke meg.. eller? :P Med min flaks så veit jeg nesten at bilen er solgt før jeg får tatt en titt. Sør-Trøndelag, hehe.. eksakt hvor? Blir et stykke unna Oslo uansett.. hmf.

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ilck

 

Hehe, skal sjekke bildene nå. Han har vel mange kjøpere kan jeg tenke meg.. eller? :P Med min flaks så veit jeg nesten at bilen er solgt før jeg får tatt en titt. Sør-Trøndelag, hehe.. eksakt hvor? Blir et stykke unna Oslo uansett.. hmf.

 

Nå er de resterende bildene lagt inn....:)

Vi holder til 4,5 mil sør for Tr.heim.

Vet ikke om han har fått mange bud jeg, men bilen er ikke solgt enda nei, så du har muligheten.

Vi tenker på å ta oss en tur til Vålerbanen på VACN treff på søndag.

Men vi vet ikke om vi får det til. Bilen min blir kanskje ikke ferdig til da, og det er litt kjedli å møte opp når man ikke er helt fornøyd selv...

Men hvis vi gjør det, så må du komme en tur, så får du både se og prøve bilen:)

 

Sier ifra senere hvis vi bestemmer oss for en tur.

 

Ring han og spør ut om bilen da vel!

 

(Han har en strøken mercedes til salgs for de som er interesert også)

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ok!

 

Har tenkt til å ringe, men jeg vet ikke om det er noe vits. Sparer jeg alt jeg tjener denne sommerferien, så har jeg helt klart råd til den bilen Så kort sagt så har jeg ikke penger før til starten av august (typisk). Så da får jeg vel vente å se hva som skjer, regner med at han selger den til første person som byr angitt pris eller over :P

 

Hvis jeg ringer så blir jeg bare mer knust når jeg innser at bilen blir solgt før august.. hehe.. du skjønner nok

 

ps, har ikke helt peiling på hva g60 styling er, ser det blir nevnt nesten overalt? hva er det egentlig? :P hvilken del av bilen er g60 styling?

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ilck

Ja, ok!

 

 

ps, har ikke helt peiling på hva g60 styling er, ser det blir nevnt nesten overalt? hva er det egentlig? :P hvilken del av bilen er g60 styling?

 

G60 Styling er Hjulbuebreddere og sideskjørter. koster 3500 hos autospar.

x-1984 Golf2 GTI

1992 Golf3 VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetl0vB

http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=33494&pagenumber=3

 

 

<-- der er min-- driver med den nå men er et par bilder av vordan den var,, og sikkrt noen tips om ting du kan gjøre

 

Skikkelig nice:D Må vurdere det dørkitte jeg også:)

 

 

Ilck: Kan ikke love deg at han har den til august, men det kan godt hende.... Så det er bare å spare:D

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zicoz

angående farge så fortrekker jeg en mørk farge på golf, eller så er jo den aller råeste farge Oak Green mint, trur ikke det er så mange av de i norge da jeg trur det var en spesial utgave de lagde, dermed kan det være vanskelig å oppdrive ny lakk også.

 

Bilde av bil med den fargen?

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

Er den så spesiell altså??:) så bra da, fordi at min bil er orginalt lakkert i Oak Green mint:)

det var bra nyheter på en regnfylt dag:D

 

jeg skal prøve å laste opp bilde av bilen min jeg, så kan du få se hvordan fargen ser ut:)

 

hmm...tror jeg vet hvilken farge det er... For å være helt ærlig, syns jeg ikke at det er den fargen som passer beste på en golf..menmen... Helt grei

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår