rlsa Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Jeg har en Golf II på handa som jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe... Den har jeg tenkt å pusse opp! Kan ikke dere som har Golf II sette inn bilder av bilene deres, og fortell hva dere har gjort med dem? Komme med anbefalinger av hva dere ville ha gjort med bilen hvis dere skulle pusse den opp, hvilken farge som har gjort seg bra på golfen osv.... Trenger litt inspirasjon jeg skjønner dere:):):) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Fin bil ja, har selv planer om å gjøre slike ting som du har gjort, men jeg vil ha farge som vises:) Skikkelig knall:) Ringte hun som hadde den golfen jeg ville kjøpe, men hun hadde solgt den uten å si ifra til meg:( Så nå er jeg på utkikk etter Golf igjen... Så dere må si ifra hvis dere har en billig Golf II å selge, alt av interesse, HASTER! Men du Orph, hvordan fjernet du VW merket bak? Sparklet du? Pussa opp en Golf II ifjor sommer (har ikke bilder...), og der vurderte jeg å fjerne merke bak, men var ikke sikker på om det var bra sparkle hullet som ble igjen. Tenkte på å sveise, men jeg gidda ikke så mye arbei... Det står i signaturen din at du skaffer angeleyes, er det fint på golfen da? har du bilde? Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Jeg vil ha angeleyes:) Hvor mye koster det da? Kommer de ferdig i lyktene, eller må jeg feste dem selv i mine egne lykter?? Forresten, hvem er den dama til venstre på bilde 69??? Hun var jævlig søt! Hehe...:) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 gjør så lite som mulig.. senk bra, noen kule 15-16" felger (standard ting), ny lakk så er du i boks! :) Kjør på med en knall farge, brun metallic f.eks og små fangere! da får du deg ei sexy kjærre!! min...ikke gjort så mye med den igrunn.. men men.. liker det litt orginalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 vwgolf2: nice sjekk profilen min i depoet her. ellers så kan du nå gjøre som vwgolf2, gå for den klassiske stilen. vil få oppmerksomhet vis du putter på riktig farge, fete felger å senker den maks. glemte å nevne det, har en golf 1,6cl 1984 mod stående vis du er interesert. ta kontakt på pm vis du vil... skulle hatt solgt den så jeg hadde fått betalt fartsbota jeg fikk i går :( Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Orph: Hils den vennina!!!:D:D:D Invitro: Veldig strøken bil du har, ha jobbet litt med den ser jeg:) Har nettopp kjøpt meg et slikt momo ratt som du har i golfen til audien min:) You got pm.... Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 eg sveisa igjenn og driver nå på å sparkler igjenn hølet til VW merket bak på bilen.....har og tatt vekk bakre vindus visker når det gjelder listehulla på sida så limte eg ei plate på baksida og sparkler igjenn hulla..... ligger et par bilder av bilen min på sida vår http://vwprosjekter.no-ip.com (16Vgti er min bil) oppdateres snart med nye bilder og slikt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Denne er ikke fin, men kan fort bli det. Bilen er en 88 modell med original innsprut motor (ikke GTI) og selges for kr. 6000. Dette fordi det er en skyldig årsavgift fra tidligere og har heller ikke tid til å fikse den opp da jeg snart bytter jobb og mister mekkeplassen min. Håndbrekk må fikses og det er litt rust i framkant av begge dører samt et lite hull rett under førerstol. Fint objekt for en som har tid. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Bilder og info om min: Her Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Har langt i fra en av de råeste 2'erne du kan finne jeg å, men syns den er helt grei selv, er ihvertfall slik jeg vil ha min 2'er.(bortsett fra motoren da...) Jeg liker da rene linjer, og jeg synes personlig at rød er den fineste fargen på en 2'er golf. Litt info: 90'fangere med grøftlys, DTM-leppe, emblemfri grill, lykteliste, 9x16 Brock B2 med 215/40-16. senka nok, tona ruter rundt om, svarte/røde baklykter og hvite blinklys, effektanlegg+div.småsnacks... Den er forresten til salgs...:D Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Må si jeg liker bilen din:) Hvor mye hadde du tenkt å ta for den da? Legger inn en link av Golfen til en kompis av meg, flere bilder kommer i løpet av noen dager.... http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=467518 Den synes jeg er veldig rå:) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Tja..... du kan se bilder av min på denne tråden: http://www.bilforumet.no/topic/18570-min-k-jetronic-gti-8v/?do=findComment&comment=366823 Jeg har: Senket den 60/60, satt på store 90´look-fangere, effektanlegg, byttet interiør til el. recaro, lagt ned bakrutevisker, montert stereo (cd-spiller og høytalere), skrudd en del på motor/drivverk, montert gti-spoiler, fjernet all rust på karosseriet, hellakkering, fjernet rust på understellet, tectylert, lagt i bagasjeromstrekk, montert tåkelys, montert G60-bredding og sidesjørt, montert hvite blinklys foran og på sidene, montert sorte baklys..... Lista er sikkert lengre, men jeg kommer ikke på mer:D når det gjelder penger: kjøpte bilen for 20.000. GTi 8v med lite rust. Etter det har det blitt påkosta rundt 20 lapper til.... og så mange arbeidstimer at det gjør litt vondt å tenke på.... MEN DET HAR VÆRT JÆVLIG GØY! og det får du det og om du kjøper et prosjekt! lykke til yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by rlsa Må si jeg liker bilen din:) Hvor mye hadde du tenkt å ta for den da? http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=46587 Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 den gamle opphora bilen min ;) hehe... rs fanger, 90 fanger bak, senket 60/40, 17" sommer felger, eff.anlegg, gti intriør +++ stakkars hvitgolfen..savner den litt ja :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by rlsa Må si jeg liker bilen din:) Hvor mye hadde du tenkt å ta for den da? Legger inn en link av Golfen til en kompis av meg, flere bilder kommer i løpet av noen dager.... http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=467518 Den synes jeg er veldig rå:) Har han fått solgt den enda eller? Er litt keen :) Det står at bilen er blå, på bildet ser den rimelig svart ut.. Håper har ikke har lagt ut bilder av en annen bil istedenfor sin? Golfen på det bildet er strøken ;) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg