Quattro73 Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Turboed1.. Suzuki GSX-R 1100 -86,nå 1342 Turbo EFI. Falicon Billet stroker veiv 62mm,Arias spesialstempler 83mm,Carrillo råder, SBM Engineering Big Block sylinder, Ferrera custom ventiler (store),egendesignede kammer,egenporta topp,full-porta blokk,Turbonetics T04BB-turbo,DTA P8Pro EFI, Hahn Racecraft 4x46mm spjellhus,MTC lock-up clutch,eget plenum og grenrør,100-vis av andre mods på motoren...Omsveiset og forsterket orginalramme,'91 750 seteramme,forsterket svingarm,Marvic Penta 3.50 og 6.25x17 magnesium felger,ISR 6-stemplede kalippere og flytende skiver,Öhlins bakdemper spesial, GSX-R750RR '89 forgaffel med Isle of Man-oppsett modded i England +++++. Vekt kjøreklar,uten bensin: 178 kg. Effekt: litt mer hester enn kilo Dette høres spennende ut :) Har du film med lyd av sykkelen din??? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Quattro73 At det er stor krefter ute og går har du helt rett i. Vet du hvem Frode Jørgensen er? Kjører en gul Audi S2 (+en rød en), har du hørt lyden av denne? Sinnsykt... Mon tro hvilket turtall han girer på.??? Ikke under 10000 i hvertfall :) men det holder.. Jeg har da aldri hevdet noe annet enn at det er fullt mulig å bygge ting om slik at det holder. Men i standardskikk er det få bunndeler som liker overdrevet høyt turtall. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Quattro73 Turboed1.. Dette høres spennende ut :) Har du film med lyd av sykkelen din??? Nei,har dessverre ikke fått filma noe med den i,enda... men jeg skal få dratt den med meg på et treff/streetmeet snart...må få mappet den og benka'n,bare... :) For å si det som Asim: "Jai lover deg...." :D ...det er tøff lyd i den. Over 1.5 i ladetrykk og 10750 rpm gir litt lyd... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.