Gå til innhold

Prosjektet mitt

Ranger emnet


cREATURe

Anbefalte innlegg

huh?! ferdig? :P åssen går det med trond og denne rusten i bmw'en hans da?:P blir han ferdig? sku nesten levert bilen til samme person han også :P

 

jaja, blir bra dette! SLeng uT bilder når'u får den igjen!!

 

Hehe.. Joda, jeg tror ikke han blir ferdig neste uke. Men jeg vet han har dårlig samvittighet, så vi får se :)

 

Får muligens bilen igjen idag, da skal jeg se om jeg får tatt noen bilder.

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
konge! Heeelt konge:)

 

Ja absolutt!

Jeg var passasjer i denne bilen i går. Artig cruisebil på 17 mai :) Må bare gratulere Marius med et atig og velykkka bygg. Ut fra gliset å dømme så virka det som han var temmelig fornøyd over å endelig å ha fått bilen klar for veien :driving

 

PS: Har Einser delen av forumet her blitt helt dødt eller?

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Har Einser delen av forumet her blitt helt dødt eller?

 

Hilsen Trond

 

Njoah, jeg syns Golf 1 blir for stor for den lille kroppen min og har begynt med Polo istedet.

Kommer til å fortsette med G1 prosjektet mitt om noen år når tiden er inne.

Den blir satt på lagring denne uka for frigjøring av plass til Polo Geilhecken istedet...

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. har det skjedd noe her da tro?

IMG_5375.JPG

 

Meget pen bil!

Helt etter min smak!

Har selv vurdert hvit men kjenner jeg meg rett så vil planene endres 1000 ganger før det endelige valget må tas.

 

Personlig så synes jeg at dekkene stikker litt for mye ut i forhold til skjermene. Er dette godkjent av BT eller kun for fotografen?

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jeg ikke sett bilen din her da?

Den har blitt rå da! Hadde aldri trodd den bilen kunne blitt bil igjen da du kom og hentet den...

 

Hvor holder du til om dagen? Har du flyttet til Oslo? Lenge siden sist! Er ikke så god service på Kiwi lenger nå ;)

 

Kim Ståle

-10 Opel Astra OPC-line 1,4t

-94 Opel Astra GSI 16v (selges)

-92 Opel Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei folkens. Ja, her er det en stund siden jeg har vært :) Takk for alle positive tilbakemeldinger. Bilen er så godt som ferdig, mangler litt lister og diverse småtteri. Ligger litt bilder fra bygginga her: http://www.suiram.org/album/v/einser/

 

Morel: Ja, jeg skulle ihvertfall ikke ha hvit når jeg bygde. Men så blei det jo hvit til slutt alikevel.. hehe :) Hjula er nok ikke godkjent av BT, og vil nok aldri bli det heller. Vil nok etterhvert gå til innkjøp av noen 15" eller noe slikt som går litt mer innafor, og så jeg får bilen litt opp fra veien. Nå er det litt skummelt å kjøre på ukjente steder:

215mk1.jpg

 

Kim Ståle: Lenge sida ja! Hehe.. Dette er nok ikke den bilen som jeg henta en sen natt på Jevnaker. Men den har fungert ypperlig som delebil ;) Jeg fikk den på veien i helga så den har ikke gått så mange runder rundt bygda enda. Jeg holder til i Hønefoss så skulle være mulig å spotte den en dag. Haha.. Ja, hørt Kiwi har gått nedover etter jeg slutt :p Har knapt satt en fot der etter jeg leverte den grønne t-skjorta mi.

 

213mk1.jpg

214mk1.jpg

212mk1.jpg

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bare skumleste gjennom tråden jeg ;)

Men du har fått en sikkelig rå einser der altså, lyst og se litt nærmere på den en dag!

 

Ja, det må da la seg ordne :) Send meg en pm med nummeret ditt så skal jeg sifra neste gang jeg er i nærheten. Regner med du fortsatt holder til i Stein(rik)åsen ;)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med lenge her, husker dette var et av de første prosjekttrådene jeg leste da jeg registrerte meg på forumet. Vet ikke egentlig helt hva jeg hadde ventet, men hadde jo forhåpninger om noe bra.. Tror jeg snakker på vegne av ALLE her inne når jeg sier at dette ble over all forventning!! :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med lenge her, husker dette var et av de første prosjekttrådene jeg leste da jeg registrerte meg på forumet. Vet ikke egentlig helt hva jeg hadde ventet, men hadde jo forhåpninger om noe bra.. Tror jeg snakker på vegne av ALLE her inne når jeg sier at dette ble over all forventning!! :)

 

 

Eirik

 

Tusen takk :) Jeg trode aldri jeg skulle bli ferdig, men nå står den der med skilter og alt. Har smilt hele uka jeg nå. Husker forresten godt deg og charade'n din også ;D

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, skjer vel alltids litt av hvert på noen år.

Har du planer om Grenlandstreffet på lørdag eller? Skal egentlig på powerdrift jeg, men hvis du møter opp blir det kanskje å titte litt på denne istedenfor :) Bilen kledde hvitt så sykt! :)

 

 

Eirik

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår