Gå til innhold

touran med 4-motion?

Ranger emnet


Skrotnisse

Anbefalte innlegg

touran med 4-motion? finnes det? eller..når kommer det til norge? har hørt mange snakke om det i det sidte..jeg var på auto e-18 idag og prata med en selger (dame) som sa den ikke kom med 4-motion. men den selges jo i tyskland med 4-motion..vet at trensporter kommer med 4-motion i september da......noen som kan bekrefte, avkrefte?

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auto e18 og nå også en vw forhandler i tyskland nekter fremdeles for at den kommer med 4motion. men så senest på tirsdag en touran med 4motion på bakluka ved høvik, sandvika....står også flere på mobile.de med 4motion til salgs....mistenkelig!!!! (min egen lille diskusjonstråd det her:D :D :D )

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touran finnes ikke med 4Motion, hverken i Tyskland eller noe annet sted. Ser du noen med 4Motion merke er det kun "badge-tuning" :)

 

Etter det jeg har hørt/lest kommer den heller ikke med 4Motion da det ikke er satt av plass til det. Det krever ihvertfall en god del endringer som flytting av drivstofftank, eksosanlegg osv. Tror også det da ikke ville blitt plass til den tredje seteraden.

 

Sharan fåes dog med 4Motion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

han som monterer ruter på jobben kjører touran...han har bare satt på 4 motion merke for morro skyld :)

 

en sølvgrå en.

 

 

jeg så han ved høvik forrige uke:D :D

 

men touran er jo bygd på golf så det burde jo gå.....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med markedsansvarlig for Touran hos Møller på lørdagskvelden, han sa de ikke fått noen positive tilbakemeldinger fra fabruikken på deres forespørsler om en Touran med 4motion i den nærmeste fremtid. Det er visst påtenkt en facelift i 2006/2007.

 

fcuk: Det stemmer at gulvet er en av hindringene for å få inn 4motion.

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1classic

Jeg snakket med markedsansvarlig for Touran hos Møller på lørdagskvelden, han sa de ikke fått noen positive tilbakemeldinger fra fabruikken på deres forespørsler om en Touran med 4motion i den nærmeste fremtid. Det er visst påtenkt en facelift i 2006/2007.

 

fcuk: Det stemmer at gulvet er en av hindringene for å få inn 4motion.

 

2006\2007er lenge til det........

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår