Hersker Hans Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by -carude- hehe..frekt ment eller? Ikke overfor Golf hvis det var det du mente :). Uten skilter er det vel bare en jordebil? er det ikke? Nei, jeg er litt slem nå. Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Golf 2 med 229hk kjørte superstage på 1.24............ var bra understell på den da, (beregnet for grus) 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 i hvilket blad? det vil jeg ha :D rekorden er vel 1,23 med audi S1?? den kjørte med slicks, de testa jo en sånn mini formel1 bil,den gikk på 1,18, men er jo bare plass til en i den. 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Kjetilr De fleste har vel sett på diverse gatebiltreff at det er sjelden en kommenterer en golf med at : den gikk faen meg raskt rundt banen... Har video av en mk1 golf som kjører fra ruud racing på rudskogen, og ruud racing kjørte bra fort han. At sjåføren i mk1ern er hjerneskadet sier videoen ingenting om ;) 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by G60Turbo Har video av en mk1 golf som kjører fra ruud racing på rudskogen, og ruud racing kjørte bra fort han. At sjåføren i mk1ern er hjerneskadet sier videoen ingenting om ;) joa. kansje det kansje.... men igjen så har egentlig ikke den golfen en SJANS i værden.... Den m3en er ikke LITE kvass for å si det slik.. Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by intenzo skjønner ikke hva det er med golf jeg heller. bilene er verken fine, eller går noe bra, men likevel skal alle ha golf.... du er klar over at du kjører BMW compact 316 ? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Tape-R joa. kansje det kansje.... men igjen så har egentlig ikke den golfen en SJANS i værden.... Den m3en er ikke LITE kvass for å si det slik.. Det var ikke med M3'n! Det var med Sierra'n! - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Så dere ikke den video'en av en mk2 golf som kjørte ifra alt på bane i england da? kjørte ifra catheram med hayabusa motor. hehe. Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by greenrallye Så dere ikke den video'en av en mk2 golf som kjørte ifra alt på bane i england da? kjørte ifra catheram med hayabusa motor. hehe. Jo, den har jeg! Imponerende! - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Tilogmed i Irak er Golf pop ! ;) 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Da går vel denne 1er'n bra heller? http://www.team-avr.com/filmer/avr-golfen-10.58.wmv Eller denne 3er'n? http://www.eiptuning.com/eip/videoeipsponsoredgolf107pass22.mpg PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Nå må en for all del ikke tolke det dit hen at Golf ikke har noe potensiale - for det har den! Men angående den Golf2'en som kjørte tilnærmet likt med den Sierra-Cossien - var det ikke eierne selv som kjørte? Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 sierran ble kjørt av gullabo, golfen av eieren. 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 jeg har ikke sansen for golf...er en liten kone bil med feilhjulstrekk i mine øyne.. og det kryr av de.. men så tilhører jo jeg 240 rasen som ehrnst sa i starten av tråden :D mange syns jo at 240 er en stygg og harry bil..men i don't care..så lenge man er fornøyd med kjerra man har,uansett om det er golf,240,skyline,lada osv, får man være fornøyd..det som teller er hva man syns selv..kan ikke gå å bekymre seg for hva alle andre mener.. men samaken er som baken...heldigvis...utrolig kjip hvis alle hadde likt det samme..variasjon er bra :D * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 greit jeg bøyer meg i støvet.. golf er verdens tøffeste og raskeste bil.. Den gruser alt på banen, har den råeste stylingen og til og med de kule i irak kjører denne biltypen.. om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg