Gå til innhold

MX-5 --- Miata

Ranger emnet


wang911

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det er noen hær inne i min PC som har Mazda MX-5 eller Miata?

 

Har akkurat gått til anskaffelse av en 2000 mod selv. Bilen står foreløpig på tyske skilter, så jeg har litt jobb igjen.

I den sammenheng lurer jeg på noe annet også. Er det noen som vet hvem jeg skal si i fra til om jeg ønsker lite skilt foran ? Bilen bør jo nesten ha det da den ikke har noe onkelig plass til skilt foran.

En ting til som denne bilen mangler er varme i setene.(skin seter) Hvem kan gjøre dette for meg ?

"Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en Miata stående her med turbo som jeg skal selge. Morro bil men du må senke og få på noe hjul. Er det 1,6 eller 1,8L?

Problemet med lite skilt er noe alle som har miata sliter med. Det kommer helt an på hvem du møter på biltilsynet og hvaslaks hummør han er i. Noe får det, andre ikke.

Å sette inn varme i setene er nok ikke så vanskelig så dette tror jeg du klarer selv.

Ellers må jeg grattulere med ny og meget morro bil. Har du noen spm. er det bare å spørre. Har hatt 3stk på 4 år:D.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en 1,6 :(

 

Men jeg tror jeg skal greie meg en stund med det. :)

Gleder meg veldig til å få skilt på den og begynne å kjøre bil igjen.

De siste bilene jeg har hatt har vært med trekk på forhjulene. Det skal bli godt med bakhjulsdrift og frontmotor :)

"Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også handla meg miata for litt siden. 91, BRG, 1.6L, Km 90.000, hardtopp.

 

Og så no spørsmål til Åge:

 

Jeg er under vurdering i å putte turbo i min, føler jeg må ha mere futt, er det mulig å få det godkjent, eventuelt hva må gjøres og hva koster det i avgifter og slik dritt?

 

Kunne ha tenk meg å hatt turbo i papira slik at en slipper å demontere hver gang den skal på EU, uansett skal det turbo i den :P

 

Skal også ha ny eksos og mere, hva anbefaler du?

 

Hvordan blir det med bremser, bør jeg oppgradere de?

 

Hvor mye kan jeg presse ut av motoren før jeg må begynne å skifte råder og div?

 

Kommer mulig i feil post, men satser på at det går greit :)

Moderator kan gjerne slette min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke dette var noe overtramp det er ikke noen ander tuning firmar som har svart her.. jeg har da lov å gi et tips jeg også håper jeg..

 

Jeg har hatt bygget Miata med turbo før, kan jo hende noen er int i noen tips osv

 

eller ble du støtt av noe i teksten?? blendet av den gode prisen hehehe ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

synes ikke dette var noe overtramp det er ikke noen ander tuning firmar som har svart her.. jeg har da lov å gi et tips jeg også håper jeg..

 

Jeg har hatt bygget Miata med turbo før, kan jo hende noen er int i noen tips osv

 

eller ble du støtt av noe i teksten?? blendet av den gode prisen hehehe ;)

 

aldeles ikke blendet.

 

jeg tolket ikke det der som et tips, men som et forsøk på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Ville bare gi et vennlig tips.. Ex miata eier til miata eier..

 

Du har vel ikke noe i mot det??

 

nei, det der var ikke et tips, men et tilbud, etter min vurering.

 

tips er jo selvsagt positivt, men min vurdering er at detta IKKE er 'et tips'

 

du skriver jo tilbud selv... nå snakker du rundt deg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som handler turbokit sjekker vel priser før dem bare handler i vill vest?

 

Uansett, jeg ser det sånn at Importtuning har samme kittet til 5000 mindre enn Crazytuning, hva er problemet med å informere om det? Dere hadde ikke slådd hardt ned på det OM

 

1. dere ikke hadde hatt eget firma

2. om det var en annen enn quiksilver som sa ifra om dette.

 

 

og dere slår jo ikke ned på forskjellige tips om billige felger etc på eiker motorshop? så hvorfor slå ned på importtunings priser?

 

det virker litt urettferdig at dere som eiere av forumet skal ha monopol på å reklamere for priser etc, men kanskje importtuning kan få kjøpe banner plass der han kan varsle om sine tilbud??

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår