Gå til innhold

Bilder av Bora'en

Ranger emnet


hercem

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempebil!

 

Men antar du tåler konstruktiv kritikk: De lyktene syntes jeg ikke noe om. Ble litt for enkle for min smak. Men samtidig er jo led-lykter på tur ut, så er jo et dilemma :) Men led hadde nok gjort seg ja.

 

Bare gøy med sakelig og konstruktiv kritikk! Har hatt planer om å bytte baklyktene og den ene har også nylig sprukket litt. Dermed blir det helt sikkert nye lykter til neste år, men jeg vet ikke hva det blir. Jeg sjekket faktisk Ebay i går for å se om det hadde kommet noe nytt og spennende. Det hadde etter hva jeg så kommet mange lexus lykter, men skulle som du sier helst hatt noe tøffere enn som så... Vet du om produsenter av led lykter til Bora'en? Du skriver at led lykter er på vei ut. Du mener vel at de snart kommer for salg eller mener du at det er gått ut av mote? Det er vel helst det første for Volkswagen/Audi karene er ikke veldig opptatt av mote, hihi...

 

"Less is More" - Snart passer stilen deres også meg nå som jeg begynner å bli så gammel :) Skal nok helt sikkert ikke koste på min neste bil så mye i utsendet. Da får vi heller satse på en audi eller noe som orginalt kommer med to bakpotter. Hvis jeg ikke får råd til en "S" får jeg evntuelt kjøpe litt orginal "S" plast.

 

Jeg har også litt planer om å sveise om mye på bagasjelokket, men jeg har pga mye ufaks i det siste mistet mye av gnisten. Bora'en ble for et par måneder siden rygget på av en senil gamling da den sto parkert(knust bakfanger++). Fikk omsider tak i vedkommende så vi fikk skrevet skademelding. Klarte kort tid etter å kjøre på en syklist, Doh... Førte kun til riper i frontfangeren på bilen, så jeg var igrunn ganske heldig. Har også hatt et nytt sideskjørt liggende en stund for det ene på bilen har sprukket. Dermed blir det en del fiksing før den til skal ut på veien igjen til neste år. Problemet jeg har nå er at jeg har fire 4 biler, men bare 2 er i kjørbare stand(3 med skilt og alle er EU ok og årsavg.betalt). De to som er kjørbare er selvagt Volkswagen bilene(den nyeste og den eldste) :) PGA dette har jeg enda ikke fått parkert Bora'en for vinteren :( Den siste uflaksen jeg har hatt var at automatkassa på Mondeoen fikk problemer under en måned etter at jeg hadde kjøpt bilen...

 

I Bora'en skal jeg også ordne litt på Stereoen, skru byggverket bedre sammen i bagasjen, nye batterier og få ferdig hattehylla. Har også lenge hatt lyst til å slenge inn en xbox/pc og så håper jeg på en ordentlig montering av de fire 7" skjermene jeg har liggende.

 

Kanskje jeg tar en tur til Lofoten neste år... Familien har hytte ved Oldefjorden, så problemet er bare at det er så fryktelig langt dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Har oppdatert den første tråden med et par bilder fra i år. I år har jeg montert svarte angel-eyes frontlykter, nye "crystal" baklykter, et nytt sidekjørt og chrome subwoofer "ringer". Har også fått montert carputer med en rekke fineser som bl.a. video/mp3, telefonstyring via bluetooth, talestyring, spill/mame og gps m/sporing og bevegelses logging.

 

Sånn ellers har denne sesongen vært ganske tragisk med tanke på at jeg bl.a. frivillig reiste til biltilsynet på Jessheim for å få godkjent senkesettet. Det var i perioden hvor jeg reparerte bakfanger fordi jeg ble rygget på i slutten av i fjor. Dermed så bilen ganske vanlig ut siden jeg hadde på orginale fangere. Har også lakkert framfangeren fordi den hadde så mye steinsprut, hehe, og noen riper etter at jeg som nevnt tidligere sneiet ned en syklist. Klarte forøvrig å sprekke det andre skjørtet litt før jeg hadde fått på fangere og slikt igjen. Det skjedde da jeg bare skulle kjøre en liten runde i nabolaget for å få bort en feilkode pga at jeg kjørte litt uten lamdasonden(?). Måtte bytte katalysatoren pga løs innmat og det var kjipt dyrt. Betalte etter hva jeg husker rundt 5k etter litt vennerabatt hos Møller.

 

(Hardware)

Armada M700(650Mhz, 256Mb, 120Gb HD)

K301 Motorized In-dash LCD with USB Touch screen

Silverston EB01 DAC lydkort

Soundstream(4x) 7" 16:9 LCD

Trust Bluetooth dongle

3Com Wireless pcmcia card

Sunsway/ST Lab CardBus USB 2.0 2P

Trust Digital USB Microphone MC-3200

GPS Haicom HI-204III antenne USB

Phillips Vesta pro webcam

 

Carputer:

(Software)

Windows XP lite(Ripped using Winlite)

Roadrunner Frontend with "LSX (VOID)" skin

SAPI Voicecontrol

Mozilla Firefox og Thunderbird

Picviewer

Rainlendar

MS Autoroute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut det her Kenneth.. Får ta en nærmere titt en dag ;)

 

Det ble en del kulere med nye frontlykter og panserforlengeren som jeg monterte i fjor. Veldig greit å også bli kvitt de ekle lexus baklyktene for dem var jeg rimelig leie. Har også kjøpt meg nye skilt og benyttet chrome skilt rammer.

 

Kan etterhvert legge ut noen bilder av carputer installasjonen for den begynner å bli bra. Har snekret og herjet en stund for å få det ordentlig. Mangler litt modifisering av dekkplata samt at jeg skal trekke den. Må bare få rotet meg innom Lillestrøm systue for jeg har bestillt skummgummi som jeg skal benytte for å få litt "puff". Carputeren er montert bak baksetet og det kuleste med den er kanskje DAC lydkortet. Kjører lyden via spilleren og det låter veldig bra.

 

Jeg har "råna" en del i det siste, men har ikke sett deg noe. Bilen har jeg kanskje sett om du pleier å parkere på andre siden av veien ved gartneriet?

 

Silverstone EB-01

EB01.jpg

EBo1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, bora er stygg..

 

Så gi faen i å kommentere det da!!! Helvete, jeg er så JÆVLI lei av dine usakelige og IDIOTISKE kommentarer.. VOKS OPP!! Grunnen til at den er her er fordi det er lenge siden den ble opprettet, og for å få feedback på bilen sin, så la han den her og ikke i Bora forumet, for da var det lite/ingen aktivitet der..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår