Gå til innhold

Bilder av Bora'en

Ranger emnet


hercem

Anbefalte innlegg

Tror det heter Jamex Pro Street og det er justerbart. Det produseres ikke lenger og den veiledende prisen på det tror jeg var ca kr 12000,- ink mva. Jeg kjøpte det ubrukt av Geir A på forumet her for kr 4000,-

 

okay... Noen flere til salgs her på forumet da? :p :rolleyes:

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan se noen bilder på denne siden hvor jeg skal bestille fra så fort paypal aksepterer mastercardet mitt eller jeg får penger inn på den vanlige kontoen. Skal også bestille girkule med lys...

 

Riegeretc.com

 

Bare så du vet det, så skaffer et firma som heter ReStyle panserforlenger til Bora for 725,-

 

post@restyle.no hvis det er aktuelt

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så du vet det, så skaffer et firma som heter ReStyle panserforlenger til Bora for 725,-

 

post@restyle.no hvis det er aktuelt

 

Det tror jeg ikke noe på før jeg får se det :)

Etter hva jeg vet er det kun Speed-tech som lager panserforlenger i metall og jeg tror ikke du får den for den prisen i Norge.

 

Når det gjelder Angel-Eyes lyktene så er det snakk om lykter fra FK Automotive, Finner mange bilder her http://www.fkautomotive.de/

 

Jeg har endelig i dag fått bestillt meg panserforlengeren, ny grill og girkule med lys. Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at pakken etterhvert dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke noe på før jeg får se det :)

Etter hva jeg vet er det kun Speed-tech som lager panserforlenger i metall og jeg tror ikke du får den for den prisen i Norge.

 

Når det gjelder Angel-Eyes lyktene så er det snakk om lykter fra FK Automotive, Finner mange bilder her http://www.fkautomotive.de/

 

Jeg har endelig i dag fått bestillt meg panserforlengeren, ny grill og girkule med lys. Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at pakken etterhvert dukker opp...

 

Okay, mulig det ja, spurte bare etter panserforlenger jeg, ha sa ikke noe om hva det var laget av...

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
ser fin ut denne :)

er enig i at carbon ikke har noe her å gjøre..

behold den i sølv!!

 

Takk for det... Har montert panserforlenger og ny grill i år samt litt stæsj innvendig...

 

Tja, har vurdert om jeg skal lakkere hele bilen, men vet ikke om det kommer til å skje. Skal nok i allefall i løpet av vinteren få en grundig modifisering av bakluka. Skal fjerne VW og Bora merket, bedre overgang til fangeren, fjerne hakket som går over luken samt mindre hull til skiltet.

 

431009_16_full.jpg

431009_17_full.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Har vært og skal bli lavere foran. Sliter litt med innerskjermen, men det skal jeg nok finne en løsning på :)

Orker ikke å blande inn carbonfiber, men jeg skulle ha forlenget panser. Sliter med å finne noen som kan ta på seg den jobben.

 

får jeg anbefale: http://www.eyecandyracing.no ?

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår